ویرگول
ورودثبت نام
آرش کیان
آرش کیان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

رهام کن (ترانه)

تک آهنگی از آرش کیان
تک آهنگی از آرش کیان

رهام کن اولین تک آهنگ آرش کیان است که در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۹ با آهنگسازی آقای سمیر شکیبا در موسسه گلبانگ اهورایی منتشر شد.


متن تک آهنگ رهام کن

بیا و منو از خودت دور کن

به آواز به پرواز مجبور کن

یه کاری کن از تو گریزون بشم

که از با تو بودن پشیمون بشم

منو توی تنهایی راحت بزار

رهام کن از این محبس انتظار

سراغ منو دیگه از من نگیر

منه زخمیه خستیه گوشه گیر

نفهمیدم یهو دیدم به احساس تو آلودم

منو از من گرفتی تو زمانی من خودم بودم

بهت گفتم تو رو میخوام

گذاشتی پا توی دنیام

یکاری با دلم کردی که از یادم بره حرفام

بیا و منو از خودت دور کن

به آواز به پرواز مجبور کن

یکاری کن از تو گریزون بشم

که از با تو بودن پشیمون بشم

منو توی تنهایی راحت بذار

رهام کن از این محبس انتظار

سراغ منو دیگه از من نگیر

منه زخمیه خستیه گوشه گیر

چقدر باید ببارم، دیگه طاقت ندارم

یه شب حتی یه خوابه، خوش و راحت ندارم

یه اتیشی به پا کن، بزن خاکسترم کن

ترحم کن نگاهی، به چشمای ترم کن

خوانندهترانه سراآهنگسازتک آهنگموسیقی
آرش کیان متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۵ خواننده، ترانه سرا و نوازنده پاپ ایرانی متولد لاهیجان و بزرگ شده همدان است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید