ویرگول
ورودثبت نام
برنامه نویس پیر
برنامه نویس پیر
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

دانش آموزان کلاس بازی سازی

من و سه نوجوان باهوش در بامداد
من و سه نوجوان باهوش در بامداد

پنجشنبه در بامداد سه مهمان عزیز داشتم. این دوستان دانش آموزان کلاس برنامه نویسی و بازی سازی هستند. بنا به علاقه خودم و کار شرکت که تولید نرم افزار حسابداری است دوست داشتم در مورد بانک اطلاعاتی حرف بزنم.

اما این عزیزان چیزی فراتر از هم سن و سالهای خودشون از کامپیوتر می خوان و خیلی علاقه مند به یادگیری هستند، یک سری مطالب آماده کرده بودم که در مورد اون مطالب با مهمان های خودم حرف بزنم، اما اونها من و جلسه رو اداره کردند و با پرسشهای خوب و هوشمندانه باعث شدن جلسه هم برای من و هم برای خودشون جذاب بشه. از سیستم عامل، بانک اطلاعاتی، زبان برنامه نویسی و حتی روشها و انواع هک کردن صحبت شد.

کامپیوتر روخوب می فهمند و ارتباطات سیستمها و مدلها رو خوب کشف می کنند. مثلا من در مورد بانکهای اطلاعاتی که صحبت کردم "سام هنرکار" سریعا به استفاده بانکهای اطلاعاتی در برخی از بازیها اشاره کرد و کاربرد بانک در بازی رو کشف کرد، این در حالی بود که در مورد بانک اطلاعاتی دانشی نداشت.

اینکه بتونیم ابزاری رو جای درست استفاده کنیم هنره.

من بسیار بسیار لذت بردم.(یاد خودم افتادم)


برنامه نویسیبازی سازینوجوانانبامداد
برنامه نویس از سال 1370 - متخصص و علاقه مند به بانکهای اطلاعاتی مخصوصا MS SQL Server - علاقه مند به بلاک چین(بی سواد علاقه مند)-مدیر فنی و عضو هیات مدیره بامداد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید