ویرگول
ورودثبت نام
arefn
arefn
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من کی هستم ؟! عارف نوروززاده کیه ؟

با سلام و عرض ادب

عارف نوروززاده هستم، طراح و توسعه‌دهنده وب از استان البرز، کرج.

بیش از پنج سال هستش در زمینه های طراحی و توسعه سایت های استاتیک و داینامیک فعالیت می کنم و با استفاده از ابزار های موجود مانند HTML، CSS، JavaScript و PYTHON، NODEJS کار هایی شامل سایت های شرکتی، فروشگاهی، وبلاگی، خبری و شخصی را به بهترین نحو ممکن اجرا می کنم. به علاوه، توانایی طراحی و توسعه رابط کاربری (UI) و رابط برنامه‌نویسی (API) را نیز دارم.

در طول سال‌ها تجربه کاری‌ام، با بسیاری از پروژه‌های مختلف در صنعت وب سروکار داشته‌ام. به همین خاطر میتوانم با انگیزه و انرژی بالا در پروژه‌های شما همکاری کنم. اگر در پروژه‌های وب خود به دنبال یک طراح و توسعه‌دهنده یا حتی یک مشاور هستید، می‌توانم به شما خدمات ارزشمندی ارائه کنم.

باتشکر ?

عارف نوروززادهعارفنوروززادهطراح وبتوسعه دهنده وب
طراح و توسعه دهنده وب https://arefn.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید