ویرگول
ورودثبت نام
aseman
aseman
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تولد

امروز 27 خرداد 1401 تولد من است.

یک سال هم به سرعت برق و باد گذشت

حال به من بگو چه تغییری کرده ای؟ آیا خوش اخلاق تر شده ای؟ آیا پیشرفت کرده ای؟ عاشق شدی؟

کمی به من زمان بده فکر کنم.

اووووم خداروشکر سال خوبی بود البته سختی و دل نگرانی های زیادی را هم تحمل کردم. تجربه های زیادی کسب کردم اما احساس می کنم در قسمت اخلاق کمی لنگ میزنم . اخلاق خوبی با خانوده ام نداشتم و از این بابت ناراحتم.

در حالیکه در روابط خارج از منزل رفتار نسبتا خوبی دارم اما در خانه خیر.

تصمیم دارم در سال جدید از زندگی ام بیشتر در مسئله اخلاق کار کنم.

یک لحظه صبر کنید...

دوست دارم سال جدید بیشتر مطالعه کنم، ورزش کنم شعار نمیدم ان شاء الله عمل خواهم کرد.

در رابطه با سوال آخرتون.

خیر عاشق نشده ام. بعد از آن عشق یک طرفه نتوانسته ام کسی را در قلبم جای بدهم ، نمی دانم اصلا قبلا عشقی بوده یا ن اما نبودش اذیتم می کند. شاید خیلی ناپخته عمل کردم که کسی را بدون اینکه از طرف مقابل مطمئن باشم وارد این قلب کوچکم کردم. شاید ...

آری ، زندگی بسیار کوتاه است. کوتاه تر از آنچه تصورش را بکنی پس سعی کن قدر لحظه ها ، خانواده ات و عمرت را بدانی!

خدایی مهربانم دوستت دارم تو تنها کسی هستی که در هر لحظه از زندگیم بهش احتیاج داشتم در کنارم بودی بدون منت، بدون چشم داشت

من را ببخش بعضی زمان ها تو را از یاد می بردم. خدای عزیزم همیشه در قلب من هستی .

دستم را رها مکن من بدون تو هیچم....

اخلاقتولدزندگیآخرتون عاشق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید