ویرگول
ورودثبت نام
علی گ
علی گ
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

تحلیل سئو سایت خود را به چه کسی بسپاریم؟


تحلیل سئو سایت وضعیت فعلی و آینده صفحه خود را تعیین می کند. آیا شما آینده سایت خود و موفقیت کسب و کار خود را مهم می دانید؟ خوب، اگر مهم است و شما می خواهید پیشرفت کنید، به من بپیوندید.


تجزیه و تحلیل SEO در سایت شما قوی و ضعف را شناسایی می کند و تنها عامل موفقیت سایت شما است. بدانید که آیا استراتژی بهینه سازی شما موفق است یا خیر! تجزیه و تحلیل SEO نیاز اساسی شما است.


یک ابزار تجزیه و تحلیل بهینه سازی موثر است؟

ابزار تحلیل سئو بسیار مناسب و عملی برای تجزیه و تحلیل بهینه سازی است. وای من گفتم یک حکم!؟ اما در حال حاضر زمانی که ابزارهای بهینه سازی در دسترس هستند، آیا نیازی به یک متخصص برای بررسی مشکلات وجود ندارد که این ابزار به ما نشان دهد؟


خوب، قطعا نیاز به بهینه سازی متخصص برای بررسی تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعاتی که ابزارها را نشان می دهد، وجود دارد.


بهترین ابزار تحلیل سئو چیست؟


یکی از بهترین ابزارهای تحلیل برای وب سایت های SEO Woorank است. شما می توانید بهینه سازی داخلی را به صورت رایگان بررسی کنید و گزارش مختصر در سایت ما را ارائه دهید، اما به من بپیوندید تا به شما یک نمونه عالی از نحوه استفاده از ابزار بهینه سازی بدهید.


در این بخش، به شما گفته می شود که عنوان اصلی صفحه اصلی 6 کاراکتر است و می تواند تا 60 کاراکتر باشد؟! اما سایر نکات دیگر و فرمول برای صفحه اصلی شما باید برای نام تجاری استفاده کنید! این یک نمونه بسیار بسیار کوچک از این است.


صرفه جویی در وقت و پول با تجزیه و تحلیل SEO

آیا شما آماده اتخاذ وقت بدون مشاوره هستید و فقط به یک ابزار بهینه سازی خارجی متکی هستید که با زبان فارسی آشنا نیستید؟

آیا می خواهید کسب و کار اینترنتی خود را ریسک کنید که پول زیادی را صرف کرده اید!

اجاره و ریسک دو مفاهیم کاملا جداگانه هستند.در بسیاری از مشاوره ها و تحلیل هایی که انجام داده ام، بارها و بارها شنیده ام که به عنوان یک مهندس یا تمام عمرم به عنوان یک مهندس سرمایه گذاری زیادی کرده ام. حالا چه کمکی می توانم بکنم!


تحلیل سئو بر اساس یک داستان واقعی

در یک روز کاملاً عادی، من در شرکت پشت میز بودم و طبق معمول به دفتر برنامه ریزی خود نگاه کردم تا جلسات مشاوره شغلی و سئو را بررسی کنم که یکی از همکاران در خانه ام را زد و گفت که یک آقایی دستور تحلیل دارد. قبل از سفارش روی آن اصرار کرد با شما صحبت کنید.


از دفترم بیرون اومدم و باهاش ​​صحبت کردم و ماجرای شیرینی که تا الان منتظرت بودم شروع شد. او صاحب یکی از کسب و کارهای اینترنتی است و امروزه می توان آن را یکی از 4 برند برتر در حوزه کاری خود دانست.


در ابتدای صحبت با آنها از آنها پرسیدم که دلیل اصرار آنها چیست، چرا قبل از سفارش تحلیل سئو سایت خود می خواهند با من صحبت کنند، آنها به من گفتند که می خواهم این تحلیل با تحلیل های دیگر شما متفاوت باشد! گفتم چطور!


آقای ابراهیمی (اسم جعلی است) در ادامه گفت من سایتم را به یک شرکت سئو در شهری زیبا به نام Half World دادم اما مدتی است که با پیروی از الگوریتم های جدید گوگل دچار افت رتبه شده ایم! و می‌خواهم بدانم چرا در عبارات خاصی مانند فلانی، ناگهان در رتبه‌بندی افت می‌کنیم.

سئوبازاریابی دیجیتالگوگلدیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید