سال نشر 1384
#امپراطور_واژه_های_جهان عالیجناب #آرش_آذرپیک و مقوله بندی ساحت موسیقیایی واژگان در تاریخ ادبیات :
استخراج و نمود دانشورانه تمام پتانسیل های درونی و بیرونی واژگان در همه ابعاد، بر پایه بهره وری فعال از دیدگاه های استاتیکی امروز مانند :استفاده سیال و آزادانه از '' سبیل گربه واژاگان"یعنی موسیقی که با توجه به ادبیات ایران زمین می توان گستره این بعد لاینفک واژاگان را، خارج از مقوله عروضی و غیر عروضی بودن، در هفت دستگاه بنیادین تقسیم بندی کرد :
١_وزن عروضی سالم
٢_وزن عروضی شکسته
٣_وزن جامد نیمایی
۴_وزن مرکب
۵_وزن پیوندی
۶_موسیقی سپید
٧_انواع موسیقی های ریتمی _حسی _هندسی
ادامه دارد..
از کتاب #جنس_سوم
#مکتب_اصالت_کلمە
__
استاد #آرش_آذرپیک
#امپراطور_واژه_های_جهان
#آرش_آذرپیک_امپراطور_واژه_های_جهان
#اندیشکده_کلمه_گرایان_ایران
#جنبش_ادبی_۱۴۰۰_عریانیسم
#schoolprimary_of_Orianism
#Philosophical_school
#arash_azarpeik
#arash_azarpeyk
#primaryschool
#old_fashioned_primary_school
#ideology
#ism
#schoolprimary
#Orianism
Www.orianism.com
#جنبش_فراگرایان_ایران
#اندیشکده_جهانی_کلمه_گرایان_ایران
#غزلواژه_هنگامه_اهورا
#رباعی_واژه_عریانیسم
#فراشعر #واژانه #غزل_مینیمال #غزل_گفتار #فرامتن