ویرگول
ورودثبت نام
ariya drg
ariya drg
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چیطو شد که ایطو شد ؟!(نیک اندیشه بگم براتون)

بزار از اول بگم که نیک اندیش چیه و اصلا چیکار میکنه تا بعد از تجربه شخصیم توی هولدینگ نیک اندیش بگم

نیک اندیش رو اگه یه مادر حسابش کنیم چنتا بچه داره :
نیک پرداخت _ کوین نیک _ کوین نیک مارکت و نیک بوم

1-نیک پرداخت

نیک پرداخت خدمات زیادی داره که هر کسی واقعا تو این روزا نیاز داره حالا اون خدمات چیه, انواع خدمات ارزی که این روزا خیلی نیاز هست از جمله پرداخت های دانشجویی برای خارج کشور و حتی نقد کردن درآمد فریلنسری که این روزا خیلی ها به اون روی اوردن و چندین و چند خدمات دیگه ...

2-کوین نیک

دیگه کمتر کسی هست که این روزا اسم ارز های دیجیتالی مثل بیتکوین به گوشش نخورده باشه و همه هم دنبال یه راهی هستند تا به این بازار بزرگ وارد بشن ولی خب از کجا میشه اطلاعات بدست اورد و به راحتی خرید کرد خب اینجاست که کوین نیک جوابه, اره کوین نیک یه صرافی ارز های دیجیتال هست که میتونید به راحتی یه کلیک به این بازار داغ وارد شی و از جذابیت های ارز های دیجیتال جا نمونی.

3-کوین نیک مارکت

کیه که دوست نداشته باشه بتونه تو یه بازار بزرگ معامله کنه حالا اونم چه بازاری بازار معاملات ارز های دیجیتال !! اونم نه هر بازاری بلکه بدون واسطه ! که این کارو خیلی راحت و حتی جذاب تر میکنه .

4-نیک بوم

وقتی اسم معامله ملک میاد وسط همه به دنبال یه مشاوره و یه معامله خوب هستن حالا چی بهتر از نیک بوم که در زمینه مشاوره املاک با راهبرد و روش نو و امروزی داره فعالیت میکنه که هم کارو راحت و هم معامله رو خیلی شیرین تر و رضایتمند میکنه .


حالا بزار جای جالبش مونده من تو نیک اندیش چیکار میکنم و اصلا چرا نیک اندیش ؟

وقتی شیراز کار میکردم چیزی که خیلی اذیتم میکرد یکی این بود که حس پیشرفت و این که دارم کار مهمی میکنم نمیکردم که نمیدونم چیطو شد که ایطو شد و از طریق یکی از اشنایان با نیک اندیش اشنا شدم و وقتی که مصاحبه رو انجام دادم اصلا به دلم نشست چون اول جو خیلی پر جنب و جوش و حرفه ای داشت ولی در عین حال صمیمی هم بود, حالا برسیم به این که من چیکار میکنم اصلا, من نسبت به مهارت هایی که داشتم در قسمت اجرایی شرکت مشغول به کار شدم که وظیفم انجام خدمات مختلفمون برای مشتری هست که علاوه بر اون حس که دارم کار مهمی میکنم رو حس کردم دیدن این که جای پیشرفت هم وجود داره واقعا انرژی دوباره بهم داد.

نیک اندیش یه هولدینگ نیست بلکه یه خانواده بزرگ و در حال رشد هست که همه هوای همو دارن که میتونید این خانواده بزرگ رو حتی در لینکدین هم دنبال کنید .

صرافی انلاینبلاک‌چینفریلنسرهامعاملات ارزیارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید