ویرگول
ورودثبت نام
ارکان
ارکان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

comfort zone و یادگیری زبان جدید

مطالب اینجا رو به صورت اسلایدی میزارم که بتونید نکات مهمشو راحتتر یاد بگیرید و همچنین صفحه آرایی بهتری داشته باشه.

....................................................................................................................................

نظرات خودتونو در بخش دیدگاه ها در پایین همین نوشته میتونید با من در میان بگذارید.

دسترسی به مطالب آموزشی بیشتر در:

وبسایت من : HiArkan.com

پیج اینستاگرام: arkan.englishclass

شماره تماس من برای ارتباط در واتساپ و تلگرام و پیامک:

09351705140

------------------------------------


منطقه امنcomfort zoneزبان انگلیسیآیلتساسپیکینگ
ارکان هستم و دوس دارم تجربیات خودمو در مسیر زبان آموزی با شما به اشتراک بزارم. راه و روش من شاید با چیزهایی که تا به حال شما آموخته اید اندکی متفاوت باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید