ویرگول
ورودثبت نام
Arman
Arman
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

همیشه راهی وجود داره

سلام.نمیدونم چقدر بدردتون بخوره این نوشته یاشایدم اصلا خیلی از شما کاری که من کردم رو تایید نکنید یاکلی انتقاد کنید.من یک نظامی ام که وقتی ۱۷سالم بود بدون اینکه حق انتخاب داشته باشم وارد این شغل شدم اما خب متوجه شدم که این شغل رودوست ندارم البته بیشتر بخاطره این علاقه ای ندارم چون یجور کارمند محسوب میشم و زندگی کارمندی هم کسل کننده هست و پول خیلی کمی هم وارد زندگیت میشه خلاصه یروز بابازار ارزهای دیجیتال آشناشدم چندتا صرافی ایرانی و خارجی رو حساب ساختم اما خب پولی برام نمیموند که بتونم سرمایه گذاری کنم و علاقه خاصی به نگهداری بلندمدت ارزهای دیجیتال داشتم (هولد) چون بی‌شک سودمند هست تریدرها هم سو می‌کنند هم ضرر اما هولدرهای بلندمدت به هیچ عنوان ضرر نمیکنن امابه شرط اینکه واقعا هولدرباشن و بادیدن یک کندل قرمز تصمیم به فروش نگیرن،?.خلاصه نشستم فک کردم که چیکارکنم و یه وام گرفتم که میدونستم اقساطشو بپردازم و بعداز کلی تحقیق سه تا دستگاه استخراج بیت کوین خریدم و شروع کردم به ماین(استخراج)بیتکوین اما دوستان انقدر مقدار بیتی که ماین میکرد کم بود که ارزش این رو نداشت که هولد کنم و من به صورت پله ای توی کف های مختلف ارزهای دیجیتالی که تیم های خفن و باسابقه ای داشتن و توی آینده قراره کارای خفنی بکنن رو می‌خریدم.ساده ترش اینه که من هیچوقت نمی‌تونستم با کمک دوتا دستگاه استخراج بیتکوین حتی به یک بیتکوین برسم چون نه پولش رو داشتم نه دستگاه توان پردازش (تراهش)بالایی داشت پس میومدم و مثلا ۱۰۰۰۰۰۰ساتوشی رو تبدیل به ریال یا تترusdt(استیبل کوین)(پول دیجیتالی که هم ارزش دلار و باپشتوانه دلار هست و جفت ارز اکثره ارزهای دیجیتالی هستش)میکردم و مثلا ۱۰میلیون واحد شیبا می‌خریدم(به عنوان مثال گفتم حالا شما نرید بخرید)و از اونجایی که نزول یا صعود ارزش بازار تمام ارزهای دیجیتالی به پادشاه ارزهای دیجیتال (btcبیتکوین) بستگی داره مثلا بابک درصد صعود ارزش بیتکوین من ۱۰درصد روی ارزش بازار شیبا سود میبردم.و خب همون‌طور که گفتم من یک هولدرم (نگهدارنده) و همچنان در حال خرید پله ای هستم و الان هم که بازار شیب نزولی داره یجورای فرصت مناسبی هست برای من.راستی من یک بار باهمین فرمول ی سود خیلی خفن کردم و با پولش ی باشگاه ورزشی تاسیس کردم و الان سه تاشغل دارم که بایکیش اقساطمو پرداخت میکنم بایکیش خوش میگذرونم و بایکیش سرمایه گذاری میکنم.امیدوارم ازاین نوشته خوشتون بیاد و جرقه ای کوچیک تو ذهنتون زده بشه.

رمزنویساوکی اکسچنجارزدیجیتالیشتکوین
علاقه مند به بازارهای مالی ورزش و کارآفرینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید