ویرگول
ورودثبت نام
ARMAN
ARMAN
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

یادگاری پایان فعالیت

سلام دوستان آرمان گیمر هستم چند ماهی هست که ویرگول به خاطر که فری فایر بای دادم و اکم فروختم اما شاید به زودی به آک بگیرم.

خب دوستان از همه کسایی ازم حمایت کردن پست ها لایک کردن ، یا هر چیزی ممنونم دیگه اینجا فعالیت تمومه فری فایر بازی نمی‌کنم ، ولی اگه اکانت خریدم ایدیش می‌زارم براتون.

دوستان دو سال فعالیت کردم ناراضی هم نیستم ولی چون اکانت من مرده هست و همه ویو میزنن ، بدون لایک کامنت دیگه ادامه نمیدهم.

تو کلش آف کلنز هستم اگه خواستید اد بدید بهم.

#LC9UCYRP8

تگم همین اینه...

آیدی تلگرام: monzavvy@

بات خصوصی : ZvZvZvZvZbot@

آیدی روبیکا: BorntoFail@ - @zaakhmi

ایدی فری فایر: 3173056466

Number: 09334916849

خب رفقا خوبی بدی دیدید حلال کنید کاری داشتید هستم پایان فعالیت...


t.me/FreeFireBazanVL• Free Fire :3173056466
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید