ویرگول
ورودثبت نام
مرکز آرمانشهر مهدوی
مرکز آرمانشهر مهدوی
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

استادسعیدعبداللهی خوب:لقاء با خدا، با حذف من خود در برابر امام زمان (عج)، اتفاق می افتد.

بسم الله الرحمن الرحیم ✨

📋 جلسه ٩۵

جامعه خانوادگی توحیدشهری

(نشستهای بهشتی)

🌹سخنران: محقق عالیقدر، استاد عبداللهی خوب

☀️☀️☀️

⚜ تفکر "توحیدمن"، تفکری اصیل و عمیق، سازنده و سرنوشت ساز است و توفیق بزرگی ست برای کسانی که به سمت این تفکر بیایند و برای آن وقت بگذارند و جدیت به خرج دهند و با این تفکر به چیزهایی که خدا برای رسیدن به آنها دستور داده، برسند.

✳️ با تفکر "توحید من"، انسانها به حقیقت اهل البیت و عظمت الهی آنها و همچنین عضویت در امت واحده که یک وظیفه فوری، قطعی و ضروری هست می رسند.

💠 ما با «توحیدمن»، روحمان، دلمان و ذهنمان عجین می شود و بایستی با این تفکر زندگی کنیم تا پاک شویم.

💥لقاء با خدا، با حذف من خود در برابر امام زمان (عج)، اتفاق می افتد.

بالاخره یک نفر باید در این دنیا باشد که به او راست بگوییم : من نه! تو!

و آن یک نفر "مهدی عج" باید باشد!

💎 در حدیث کساء، پیامبر اکرم صلوات الله، امام حسن ع را «صاحب حوض» خود معرفی می فرمایند.

کار حوض طاهر کردن است؛ و ما اگر می خواهیم طاهر شویم باید «حسنی» شویم.

❄️ ارزش انسان به این است که از "فاطمه" باشد!

تنها با توحیدمن این اتفاق می افتد که دونفر آنقدر یک شوند که یکی به دیگری بگوید :

«بِضعَةٌ مِنّی» ⬅️ «تکه ای از گوشت من»

خیلی عجیب است!!! 👈 پیامبر اکرم ص باید پیش خدا شهادت بدهد که: اَشهَدُ اَنَّکِ (فاطمه) بِضعَةٌ مِنّی. آیا نباید در این فکر کنیم؟!

🍃 تفکر "توحید من"، انسانها را چنان پاک و مؤمن می کند که فرموده اند: در زمان حضرت مهدی عج، مؤمن از مؤمن ارث می برد.

⬅️ ما می خواهیم مبتنی بر نگاه دقیق «توحید من»، به نوزادهایمان که "هسته های الهی" هستند رسیدگی کنیم و اینها دانش و معرفت می خواهد.

✅ لازمه کمک، و حفظ کردن بچه هایمان با نگاه مبتنی بر "توحید من" و "توخودمی، من خودتم"، این است که اشخاص مسؤولی باشیم و در شوراهای خانواده آرمانشهر وقت گذاشته و همکاری کنیم.

📛 اکنون که ما بیش از هر زمان دیگری با جدیت به این برنامه های جدی رسیدیم، طاغوت بی شرف نیز بیش از همیشه به دنبال ایجاد مزاحمت و مشکل سازی و بهانه گیری هست!

📣 لازم بشود؛ فریاد می زنیم

تا اگر هر زمانی فریادمان به گوش رهبر عزیزمان برسد ایشان بشنوند که: در اینجا (شیراز)، نفوذی ها چه کردند و چه دارند می کنند!

✨ خداوند با ما هست چون ما با خدا هستیم، و چون ما، "من" و" تو" نیستیم و جز برنامه های خدا برنامه دیگری نداریم. ✨

شناسه ما در فضای مجازی:

@Armanshahrmahdavi_ir

سایت:

Armanshahrmahdavi.ir


استادعبداللهی خوباستادسعیدعبداللهی خوبسعید عبداللهیسعید عبداللهی خوبحجت الاسلام والمسلمین سعید عبداللهی خوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید