ویرگول
ورودثبت نام
مرکز آرمانشهر مهدوی
مرکز آرمانشهر مهدوی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

استاد عبداللهی:و ما خواهی نخواهی باید امت واحده شویم!!

☀️ بسم الله الرحمن الرحیم


🌠 سلسله مباحث «جامعه خانوادگی توحید شهری»

📋 جلسه ۳۵


🌹سخنران: محقق عالیقدر، استاد عبداللهی خوب


♻️♻️♻️

↪️ در جلسه گذشته گفتیم که ما برای دوست شدن ضرب الاجل قرار داده ایم‌ و بنا داریم که تا ساعت ۲۴ پنج شنبه این هفته موفق شویم، و بطور کلی پایان‌ هر پنج شنبه را آماده شدن برای صبح کردن جمعه، بصورت یک‌ انسان حقیقی سلم و امن و دوست و کریم قرار دادیم!

🍃 و گفتیم تمام شرایع دینی برای برگشتن ما به من الهی و خلاص شدن ما از من نفسانی و کبر و حسد و‌ بخل و حرص است!


❌ خداوند به ما می گوید شرک نورزید!؛همچنان که به پیامبر هم می گوید که

اگر شرک‌ بورزی عملت حبط می‌شود!!..


‼️👈 انسانی که امت واحده نشود مصداق بدبختی عظیم شده و انسانی که امت واحده بشود مشمول فوز عظیم شده است!


‼️👈 و ما خواهی نخواهی باید امت واحده شویم!!

‼️👈 و برای اینکه یک فرد و خانواده و جامعه خوب بشویم باید این برنامه قطعی(من الهی بودن) را دنبال کنیم!


❇️ ما می خواهیم این ضرب الاجل دائمی که برای «من الهی شدن مان تا پایان پنج شنبه‌ » قرار داده ایم را بوسیله شرایع و عبادیات، همچون نماز محقق کنیم!


‼️ما که به این حال و باور رسیده ایم که باید ازحسد و‌ کبر و بخل و‌ حرص خلاص شویم، باید عبادیات را بفهمیم و بفهمیم که نماز و تمام عبادیات برای این است که من «الله» را به کماله در من بروز و ظهور دهد!

‼️👈 این که کار هر قطعه از نماز، بی من کردن ماست و نماز چقدر سریع ما را بی من می کند، خودش یک دانش است!


‼️پس:👈 از حالا به بعد، باید با برنامه و قصد، نمازهای مان برای رسیدن ما به من الهی باشد!

💚 دیگر حس ما بعد از نماز می شود حس من الهی!


❇️ این مسئله یک قصد فردی است یعنی:👇

‼️چون من ضرب الاجل دارم که تا پنج شنبه من الهی بشوم،باید از این تمرین نماز و تسبیحات حضرت زهرا(س) و دعا ها استفاده کنم!!

‼️همچنین بیایید برای اینکه خیال نکنیم من ما حول و قوه ای دارد و برای نفی نقش خودمان در بدست آوردن هر چیزی، از این به بعد، بعد از هر ذکر و دعایی بگوییم: «اَللَّهُمَّ إِنِّی أَبْرَأُ إِلَيْكَ مِنَ اَلْحَوْلِ وَ اَلْقُوَّةِ»🤲


۱۴۰۲/۲/۲۴

🌸🌸🌸

باوربرنامهدانشاستاد سعید عبداللهی خوبمحقق عالیقدر حاج آقا عبداللهی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید