ویرگول
ورودثبت نام
مرکز آرمانشهر مهدوی
مرکز آرمانشهر مهدوی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

استاد عبداللهی:چقدر «من» کریم و الهی شده ام؟!

☀️بسم الله الرحمن الرحیم


🌠سلسله مباحث «جامعه خانوادگی توحید شهری»

📋 جلسه ۳۳


🌹سخنران: محقق عالیقدر، استاد عبداللهی خوب


♻️♻️♻️


✳️ما می‌خواهیم یک‌خانواده خوب الهی همسان در همه نعمت های دنیا و آخرت داشته باشیم!👇


‼️و به این منظور ،تا پایان روز پنج شنبه ضرب الاجل قرار داده ایم که من الهی باشیم؛یعنی دیگر ذره ای به آسانی کبر و‌ حسد و بخل و‌ حرص نداشته باشیم!


❌اگر ما من الهی نباشیم محال است بتوانیم یک لحظه یک ذره حسود نباشیم!

.

⭕️چون ما با من ذاتا حسود، نمی توانیم یک ذره هم حسود نباشیم!


🌟اگر انسان چهل شب به خودش زحمت بدهد و‌ با قرار دادن خودش در برنامه های تطهیر خدا،خود را آلودگی ها و ناخالصی هایش طاهر کند، می شود همان من الهی صاحب همه علم و‌ قدرت و خوبی ها!


‼️👈این امر محال نیست بلکه این به سرعت قابل تحقق است ؛چون دستور قطعی خداوند است که به ما می‌گوید امت واحده شوید یعنی بشوید یک «من» جمع و‌جور الهی و یک‌ خانواده جمع و‌ جور الهی!


🤝که اینها تنها با هم دعوا ندارند و بخل نمی کنند بلکه نسبت به هم کریم هستند و بذل و بخشش می کنند!


🌴👆 با «توحید من» نه تنها می توان به آسانی متکبر نبود بلکه می توان مثل خدا در عین عظمت و قدرت متواضع بود،زیرا👈 متواضع تر از خدا نیست!

‼️👆ولی فقط با «توحید من و تو خودمی»!


🔮ساعت ۲۴ این پنج شنبه هر کدام مان شخصا با خودمان یک محاسبه و‌ مروری می کنیم که آیا موفق به تحقق این «وظیفه من الهی شدن» شده ام؟

اگر شده ام،چقدر؟

چقدر «من» کریم و الهی شده ام؟!

♻️تا دیگر در روز جمعه، با من الهی ،جامعه کریمان و جامعه مهدوی و علوی و فاطمی را تشکیل بدهیم!


🔹چون جمعه روز جمع است و بنا است از جمعه ،جامعه خوبان درست بشود!


🟢اگر ما تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه با یک‌نگاه درست و یک همت همگانی و عزم راسخ و یک تصمیم درست و یک قصد ،به من حقیقی وجودی مان برگردیم،دیگر در صبح جمعه با یک‌حال و شخصیت دیگر وارد مراسم صبح جمعه می‌شویم!


‼️اگر این امر عظیم در ما محقق شود ولو که خدا بخواهد زمین را هم نابود کند،شماها را نگه می دارد!

🟢خدا زمین را نگه میدارد👈فقط برای شماها


☀️ما باید در این مدت تعیین شده ،مرتب به خودمان و همدیگر یادآور شویم که‌ من ‌، «من»الهی هستم؛!تو‌،«من» الهی هستی!😊



🔸و چهار شنبه هفته آینده هم یک مرور جمعی روی این الهی شدن مان می کنیم ان شاالله!😊

۱۴۰۲/۲/۲۰

💥💥💥

استاد عبداللهیسعید عبداللهی خوبآرمانشهر مهدوی شیرازمحقق عالیقدر استاد عبداللهی خوباستاد عبداللهی خوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید