ویرگول
ورودثبت نام
مرکز آرمانشهر مهدوی
مرکز آرمانشهر مهدوی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

استاد عبداللهی خوب:ا کدام من، میتوانیم حسود نباشیم؟

☀️بسم الله الرحمن الرحیم


🌠 سلسله مباحث «جامعه خانوادگی توحید شهری»

📋 جلسه ۳۱


🌹سخنران: محقق عالیقدر، استاد عبداللهی خوب


♻️♻️♻️


❌ منِ نفسانی، در طبیعتش، شر کامِن و نهفته است!...


🔴 ما باید به شخصیت پاک از خباثت ها و نجاستها برسیم؛ یعنی باید پاک از کبر و حسد و بخل و حرص شویم.

👆‼️این طرحِ اول ماست!!

یعنی طرح تطهیر و عاری شدن زنان و مردان آرمانشهری و محله امام خامنه ای از کبر و حسد و بخل و حرص


💠 طرحِ امت واحده طرحِ عدو و دشمن نبودن است، که همان طرحِ زدودنِ کبر و‌ حسد و بخل و حرص است‼️


🔴 در هر طرحی یک زمان بندی وجود دارد و باید برای تحقق آن طرح ضرب الاجل تعیین کرد

🔴 و‌ این طرح ما (خلاص شدن خانوادگی از علت های چهارگانه ی دشمنی، یعنی کبر و حسد و بخل و حرص) یک طرح فوری و بلکه چند فوریتی است!!

‼️👈 من اگر فهمیده ام که این ضروری و فوری است که متکبر و حسود و بخیل و‌ حریص نباشم، دیگر باید برای عملیاتی کردن آن، برای خودم ضرب الاجل بگذارم!


🟢 ما خانواده آرمانشهر یک ضرب الاجل تعیین می کنیم👇

‼️که تا آخر هفته یعنی «تا پایان روز پنج شنبه»، دیگر متکبر و حسود و بخیل و حریص نباشیم و من الهی باشیم!


❇️ اما با کدام من، میتوانیم حسود نباشیم؟

فقط با «من» الهی! ...

۱۴۰۲/۲/۱۶

💚💚💚

امام خامنه‌ایاستاد عبداللهیحسد بخلاستاد سعید عبداللهی خوبمحقق عالیقدر حاج آقا عبداللهی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید