ویرگول
ورودثبت نام
مرکز آرمانشهر مهدوی
مرکز آرمانشهر مهدوی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

جامعه خانوادگی توحیدشهری(نشستهای بهشتی)

✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨

جلسه ٨۵

? مکتب «توحید من»، لازمه تحقق جامعه خوب و شایسته و دلپسند بشر است و این توفیق می خواهد که انسانها این تفکر را داشته باشند!

? تفکرِ" دوستی‌" یعنی؛

من به دوستم بگویم: یک من بیشتر نیست و آن هم تویی، نه من! و تو هم همین را به من بگویی!

? با "دو من"، نمی توان هیچ چیزی را درست کرد! و هیچ دوستی اتفاق نمی افتد!

⚠️ با تفکرِ توحیدمن، آگاهی یقینی پیدا خواهیم کرد که؛

همه ی این من ها (ی توهمی مستقل و مجزا) دزدند جز «الله»!

اگر می خواهی سارق نباشی پس باید:

"من" نباشی!

✴️ تشکیل جامعه از آحاد معتقد به این تفکرِ درستِ 'دوستی ساز و جامعه ساز' ، یک امر فوری، عقلانی و واجب است!

?ما موظف هستیم که خودمان را و مکانمان را «طیب» و «طاهر» و «مناسب ظهور» کنیم تا؛

☀️ آقا بیاید در جایی که انسانهای مناسبِ ظهورشان هستند.

? ما در آرمانشهر مهدوی در شیراز، حتی نظامنامه اجرایی را هم در خصوص موضوعِ منظومه صحیح فکری که رهبری فرمودند باید ارائه شود را ارائه کرده و در حال عملی کردن آن هستیم.

⬅️ ما باید فلسفه دوستی حقیقی، که همان فلسفه تَعاوَنوا عَلَی البِرِّ و التقوی و همان "فلسفه توحید" است را به بچه هایمان بیاموزیم.

پیشنهاد می شود که:

? کتاب «شیراز را مناسب ظهور کنید» را

⬅️ همه تهیه کنیم!

⬅️ همه بخوانیم!

⬅️ مسابقه کتابخوانی برایش برگزار کنیم

⬅️ قسمتهایی که باید اجرایی و کاربردی کرده و به آنها توجه کنیم را درشت کرده و دائما در معرض گفت و شنود قرار بدهیم

✅ ما تابع فرقه ناجیه حق هستیم که می گوییم:

✨«فقط خدا» ✨

?ما باید جزء «فرقه ی ناجیه» باشیم که شهرمان شیراز را از به لجن و نجاستِ شرک و فساد کشیده شدن توسط مشرک ها، طاغوت ها، مفسد ها، ظالم ها و احمق ها، حفظ کرده و نجات دهیم.

? ما در این زمان داریم از مردمی که می خواهند متفاوت رشد کنند، صحبت می کنیم!

? اگر می خواهیم رشد و توسعه پیدا کرده و خود را به خدا اثبات کنیم بایستی بدانیم که؛ چگونگی زندگی مؤمنانه و ساز و کارهایشان متفاوت است.

? در آینده، خواهی نخواهی، خدا کاری می کند که همه مردم به «تفکر توحیدمن و توخودمی» برسند، و در آن موقع است که همه به هم اعتماد صد در صد دارند.

? ۱۴۰۲/۸/۱۷

شناسه ما در فضای مجازی:

@Armanshahrmahdavi_ir

سایت:

Armanshahrmahdavi.ir

پیشنهاد کتابجامعهاستادعبداللهیظهور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید