ویرگول
ورودثبت نام
Armin
Armin
خواندن ۱۷ دقیقه·۷ ماه پیش

یک سالگی

با توکل بر خدا 😁

حالا که مینویسم بعد حدود ۷-۸ ماه بازم مثل همیشه نوشته من فقط ی مخاطب داره و فقط لازمه به دل خانومِ خاصمون بشینه 😉 این آخرین پستمه تا ۵ ماه دیگه که ایشالا دو نفر ی پست با هم منتشر کنن به اسم : روز دیدار:) پس این پستو ن میخوام لایک بخوره ن هشتگ نه ویو و نه چیز دیگه و اگه هم که کسی حوصله داشت و خوند و مثل من عاشق و دلباخته بود در حق دلبرش بگه :

اللهم انی اَحبب عبداً من عبادك ♡ فلا تحر منی قربه♡الهم ان کان خیراً لی♡فاجعله من نصیبی♡و ان کان شراً فاجعل فیه الخیر کله♡ و اکتبه من نصیبی♡

که داره میگه خدایا من عاشق یکی از بنده هات شدم :) اونو ازم دریغش نکن 🫂 خدایا اگه در وجودش برای من خیر و خوبی هست پس اونو نصیب من کن و اگه هم بدی و شر هست پس وجودشو برام پر از خیر و برکت کن و بعد اونو متعلق به من کن ❤️

فک کنم کسی که اولین بار اینجوری دعا کرد خعلی دلبرشو دوس داشت طوریکه نتونست از خدا غیر از بودنش رو طلب کنه 🥲 بنظرم هروقت در حق معشوقی اینطور از ته دل دعا کنی پس شکی نیست که دلت رو از بیخ و بن بهش باختی :)

روزی که این متن منتشر میشه یعنی ۲۸ ام بهمن ماه برای ما میشه ۳۶۵ روز :) میشه یک سال 😍 یک ساله که خدا به من نعمتی داد که اگه واسه به جا آوردن شکرش جونمو هم تسلیمش کنم کافی نیست 🥲 نه شاعرانه میگم نه با حالتی که دل بسوزه نه اغراق میکنم و نه طوری مینویسم که انگار این متن رو قراره هزاران نفر بخونن و گفتم که مخاطبش تنها یک نفره :) فقط و فقط از ته دل بدون ویرایش بدون فکر و پیچیده کردن
از ته دل از دلبرم میگم ؛ کسیکه هرروز با خنده هاش یادم میاره که خدا هنوزم حواسش بهم هست 😍

چون کوچولوی لوس من دوس داره از روزایی بگم که دلمو بهش باختم شروع میکنم از پارسال 😜 یعنی دی ماه پارسال 😎 میدونم که عاشقش شنیدنشی پیشی 😂❤️

یادآوری اون روزا هم برام شیرینه و خنده دار و هم گاهی تلخ و ناراحت کننده :) شیرین به خاطر شیطونی ها و دیوونه بازی هامون 😜 و کمی تلخ به خاطر سختی هایی که اون روزا تحمل میکردم تا که بتونم به دستت بیارم 🫂 :) پاییز پارسال بود که وسط روزای خسته کننده زندگیم و وسط پرسه زدن بین کلی کلمه و نوشته و کلی اسم یهو احساس کردم جنس حرفای ی نفر با بقیه فرق داره . اوایل به خودم میگفتم بیخیال ، خودتو درگیر این فکرا نکن اما هرچی میرفتم جلوتر و حرف زدناشو و دیوونه بازی هاشو میدیدم بیشتر بهش وابسته میشدم :) بعد از چند هفته شب و روزم شده بود منتظر موندن واسه دیدن ی پیام ازش و به بهونه های مختلف باهاش هم کلام شدن :) هر نوشته ازش ی جور دلمو میبرد و عاشقم میکرد تا جایی که ازشون عکس میگرفتم و شب تو تنهایی بازم میخوندمشون :) شیطون قصمون کم کم متوجه علاقه و توجه من به خودش شد و دیوونه بازی هامون از همینجا شروع شد 😂 بذا از خودش بپرسیم و یکم خجالتش بدیم 😎

حضرت یار یادته که تو همه چالشایی که میذاشتم شرکت میکردی؟ 🤔 یا مثلا یادته که ی شب تا ساعت ۱۱ برات شعر می‌نوشتم وبا حرف آخرش مشاعره میکردی ؟ 😜 یا مثلا یادته یبار گفتم اینجا فرشته داریم بعد شما خودتو به عنوان فرشته مجلس معرفی فرمودی 😂 یا شایدم یادته پیامات همیشه ی ثانیه بعد فرستاده شدن یدونه لایک داشت 🤔 مطمئنم یادت میاد که یبار جلو همه بوسیدمت و ازت دفاع کردم 😜 راستشو بگو چقد کیف داشت 🤤 ؟ کم رویی نکن بگو ببینم 😎😂

مادر جان اگه دارین این متنو میخونید دخترتونو با این شکلکا بوسیدما 😂🙌 اینجوری : 😘 😂😂😂

شایدم یادت میاد یبارم خودت بودی که ترسیدی نکنه منو ببرن برا خودشون جلو همه گفتی که پشتمی و تنهام نمیذاری 😎 آخ آخ لذتی داشت ها 😂❤️ منکه میمیرم برا عصبی شدنات 😂 با اون قد و قواره جوجویی و چشای مثل گربه و دستای کوچولوت یهو عصبی شی و بخوای بزنی 😎😂 منکه هر سری این شکلی ببینمت هوس میکنم لپ بخورم 🤤 حالا شاید بقیه ببینن ، بترسن ازت 😂🙌

زن زلیل شم و این حرفا 🤔 ن بابا خیلی کوچولوتر از این حرفاس 😂 البته صداش در نیاد ولی تا حالا دو سه بار منو زده :/ 🙌

ببینم دیگه چیا یادته خانوم کوچولو 😂 فک کنم یادت بیاد که یبار اومدی با ناز و خجالت گفتی امشب دلم شعر میخواد و وقتی برات ی شعر نوشتم جلو همه با ذوق نوشتی : جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ😂❤️ یا شایدم یادت بیاد که چندباری وقتی ی عده اذیتت کردن پشتت واستادم و ازت دفاع کردم 😎 فک کنم توی یکی از همین بحث و دعوا ها بود که وقتی ازت دفاع کردم حس کردم که دوست دارم :) دقیقا یادمه ! همونجایی بود که همه سعی کردن تو و مامانو اذیت کنن اما من طرف شما بودم :)❤️ شاید لحظات زیادی بود که هربار دلم برات رف اما اون لحظه اولین لحظه ای بود که فهمیدم آره ! عاشقت شدم 🫂 شاید عجیب باشه اما نه عاشق چهره ای شدم که ندیده بودمش و نه صدایی که نشنیده بودم :) من بی دلیل و عجیب عاشق احساسی بودم که توی هر کلمه از کلمه هایی که مینوشتی میدیدم 🥲 اون روزا دیوونه بازیای زیادی داشتیم از لایک کردن تا شعر گفتن و دفاع کردنا 😁 راستی اون جُک خوبایی که میگفتی یادته؟ 😔 با همونا مخ من زده شد که دلو باختم خب 😂 اونجایی هم که بوسیدمت رسما همه فهمیدن که چیزی بین من و تو هست❤️ با همه این دیوونه بازیا رسیدیم به اولین صحبت تنهایی مون 😂❤️ اونجایی که با اون ژست جوجه گربه ایت عصبی بودی ازم و وقتی یهو گفتم : خب من این همه براتون شعر میذارم 😂 یهو اینجوری شدی: 🥺 و گفتی یعنی اون شعرا رو برا من میگی 😔😂 و اون لحظه اولین باری بود که یکم واضح بهت گفتم که دلم گیر کرده پیشت 🫂❤️😂 و حتما شبی رو به خاطر داری که صورت ماهتو دیدم 😍 انقد دستپاچه شده بودم از دیدنت که یهو بی دلیل نوشتی : 😐 و منم هول شدم گفتم چه دخمل خوشگلییییی😍😂 دیوونه زشت نبودی 😂 وقتی دیدمت ی لحظه خودمو باختم و قلبم از وسط سینه ام ریخت پایین :) قشنگ حس میکردم وسط سینه ام ی جوری شده و داره میلرزه 🥲 شاید هیچوقت نتونی اولین لحظه ای که ی مَرد عاشق زیبایی ی زن میشه رو حس کنی :) این حس قشنگ از وسط سینه آدم میگذره 🥲❤️
وسط دل باختن یهو به خودم اومدم دیدم ازت تعریف نکردم 😂 هول شدم و تا دیدم اینو( 😐) فرستادی گفتم آخ گند زدم و با ی حالت استرس نوشتم : چه دخمل خوشگلییی 😂❤️ و بعدش یادمه چجوری ذوق فرمودی 😜😂 راستی خانوم اینو یادته آخر همه پیامام : ( شکلات) 😁 قشنگ آب روی آتیش بود وقتی عصبی بودی ازم 😂❤️ هنوزم که هنوزه با شکلات میشه مختو زد 😔 بیا برات گرفتم 🤤 🍫 🤌 بفرما جلو یدونه ماچ کنم حالا 🤤 اذیت نکن دیگه بیا 😂 این همه تا اینجا نوشتم خسته شدم بوس لازمم برا ادامه 🤤😎😂 بدو 😋

روزایی که برای هم دلبری میکردیم با وجود همه استرس و سختی هایی که بابت به دست آوردنت اون روزا تحمل میکردم برام یکی از موندنی ترین خاطرات زندگی دو نفره مونه 😍 یادم میاد که چقد از خدا دعات میکردم و چقدر انتظار میکشیدم که سرو کله ات پیدا شه 🫂 یادمه ی شب گفتی مریض شدی و هنوزم چندان چیزی بینمون نبود اما تا رفتی دکتر و برگشتی از شدت دلنگرانی دو سه کیلومتری عرض و طول فرش های خونه رو قدم زدم تا استرسم کمتر بشه 🥲 روزی که ازم خواستی برم از ته دل برات اشک ریختم و آخرین باری که گفتی : خدافظ 🥺❤️ بالای ی تپه کنار خونه مامان بزرگ قطره قطره اشک می ریختم و داد میزدم :)))) ولی خواست خدا ی چیز دیگه بود دقیقا اونجایی که سر ی اتفاق باز اومدی پیشم و ازت خواستم بهم اعتماد کنی و دل بسپُری 🫂 و تو دلتو با ترس دادی دستم :) شبی که گفتی آرمین ؛ میمونم 🥲 شبی که تا صبح از خوشحالی بیدار بودم و نمی‌دونستم چجوری باید خداروشکر کنم 🫂 اون شب شبِ ۲۸ بهمن ۴۰۱ بود ساعت ۱۲ شب :) لحظه ای که خدا تورو بهم داد و از اون موقع به زندگی تاریک من نور و روشنی داد و از من خسته و تنها ی آدم خوشحال و عاشق ساخت 🥲 هنوزم نمیدونم که تو نتیجه کدوم کار خوبمی دختر :) من هرچقدر که بابت اینکه زنِ زندگیمی خداروشکر کنم کافی نیست ❤️ بدون شک تو و اون دل کوچولوت تموم داروندار منید و برا خوشحالیتون همه کار میکنم خانومِ من ؛ همه کار و هیچوقت نمیذارم که این دل به من سپرده شده ؛ بشکنه 🫂🫀

لوس خانوم :) حالا که یکسال از زندگیمون میگذره حتما قد من متوجه شدی که بقول شاعر « عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها » من و تو بابت داشتن هم خیلی سختی کشیدیم و دلتنگی تحمل کردیم و حتی الانم داریم روزامونو با دلِ تنگ سپری میکنیم 🥲 از اول این زندگی دونفره هردو واسه طبیعی ترین حقمون که صحبت کردن بی استرسه سختی کشیدیم :) هردو شیش روز شیش روز صبر کردیم تا که پنجشنبه بشه حرف بزنیم هردو روزایی که از دلتنگی داشتیم خفه میشدیم رو تحمل کردیم و دوری همو عوض نکردیم با نزدیکی بودن آدمای دیگه 🥲 هردو با اعتماد به هم از این فاصله دور به عشق پاک هم متعهد بودیم و به خواسته های هم توجه کردیم:) هردو از هم دلخور شدیم سر هم داد زدیم قهر کردیم اما شب رو بدون بوسیدن هم نخوابیدیم :) من و تو خیلی تحمل کردیم دوری آغوش همدیگه رو 🫂 زهرا من می‌خوام اول از همه بابت اینکه همیشه خانومانه به حرفای من گوش کردی و به خواسته هام توجه کردی ازت تشکر کنم ❤️ از اینکه همیشه متوجه شدی نخواستم محدودت کنم و نگران زندگیمون بودم از اینکه به احترام حرف من از اون آدما فاصله گرفتی از اینکه تموم این روزا استرسشو به جون خریدی و ساعت هاتو برای حرف زدن با من گذاشتی و کنارم زندگی کردی :) از اینکه برای من و خودت تلاش کردی و علاوه بر زحمت هایی که تو خونه می‌کشیدی هم حواست به من بود هم به درس هات ❤️ از اینکه همیشه تحمل کردی همه دلتنگی‌ هامو همه غر زدن هامو همه نگرانی هامو از اینکه به جای نادیده گرفتن من ، پای تموم حرف هام میشینی و انقد عاقلانه منو وقتایی که نگران و دلتنگم آروم میکنی :) از اینکه از من صبور تر و آروم تری 🫂مرسی خانوم من مرسی که همیشه همه جوره هوای من و این زندگی رو داشتی ❤️ میدونم قلبم میدونم که بعضی وقتا با بعضی رفتارام که خودتم میدونی از سر دلتنگی و نگرانی هام بوده اما به هر حال رنجوندمت 🥲 میدونم بضی وقتا اذیتت میکنم و بهت سخت میگیرم :) میدونم گاهی چشماتو خیس میکنم اما تو که میدونی تموم زندگی این پسری 🫂 می‌دونی که آرمین ی تار موتو به دنیا نمیده و چشماش جز از تو نمی‌بینه و قلبش جز از تو رو نمیخواد ❤️ ببخشید اگه آرمین گاهی از سر زیادی خواستنت اذیتت میکنه ببخشید اگه زیادی پیگیرته و مراقبته 🫂 ولی تو همیشه فهمیدی که من همینم ی پسر عاشق و پر از احساس همیشه منو با همین رفتارام دوس داشتی و خواستی و همیشه حمایتم کردی و دوسم داشتی و همین بوده که یکسال کنار من زندگی کردی و به من غرور و مردونگی دادی ❤️ واسه همینه که میخوام ازت تشکر کنم که انقد برام خانوم بودی 😍 نه تنها خانوم بلکه تو رفیقمی ، همدردمی ، غمخوارمی ، همراه و همدم تموم غم و شادی هامی .تو خونواده منی 🫂 با وجود اینکه تو چارتا برگه کاغذ نسبتی نداریم اما من دلم میخواد صدات کنم خانومَم ❤️ چون تو برام قد ی همسر دلگرمی بودی و هستی :) تو منو حتی بهتر از خودم میفهمی زهرای من ! مرسی که پا به پای من داری واسه روزای خوبمون تلاش می‌کنی و واسه من خانومی میکنی و باعث دلگرمی منی :)❤️ شکر که هستی دختر ؛ شکر 😍

می‌دونی زهرا من خیلی واسه تو و این زندگی روزای سختی و رو تحمل کردم از همون اولش که دلمو بهت باختم تا گذر از تک تک روز های این ی سال :) از تموم نگرانی ها و دیر اومدنا تا تموم جر و بحث های زندگیمون من بابت آوردن خنده روی لبهات سختی کشیدم و همزمان واسه خوشبخت کردنت تلاش کردم ❤️ چه روزهایی که تا رفتی بیرون از خونه و اومدی تا که ی خبر از سلامتی و حال خوبت شنیدم استرس داشتم :) چه روزا که غصه خوردم بابت اینکه باید دوبرابر ی دختر همسن خودت زحمت بکشی و چه روزا که ترس داشتم از اینکه نکنه چشات به هر دلیلی خیسِ اشک بشه 🫂 پس بدون من تا همینجا بابت لحظه لحظه داشتنت زحمت کشیدم تا که تو آروم باشی و با دل خوش بخندی 😍 تو هم همینطور کمتر از من توی این مسیر اذیت نشدی اینو گفتم که بدونی تو الکی سهم این مرد نشدی ، الکی حفظ نشدی ( البته که اونی که حفظ کرده این عشقو اون بالاسریه ❤️) پس الکی هم قرار نیست تنهات بذارم وجایی برم 🫂 تو برای این پسر همه چیزی و من همیشه و همه جا مراقبتم و نمیذارم با توکل به خدا ی تار مو از سرت کم شه یا که خدایی نکرده غصه به دل و اشک به چشمات بشینه ❤️ من همیشه هستم دختر :) کنار تو ، حامی تو ، عاشق تو پس با خیال راحت و کنارم بمون و همچنان برام خانومی کن تاج سر من تا که مثل همیشه ببینی برات از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم 😍

میگم لوسی خانوم تا حالا بهت گفتم که وقتی لبخند میزنی چقدر ناز میشی 😉؟ تا حالا موهاتو باز کردی تو آینه ببینی چقدر بلندای موهات وقتی میریزیشون دور شونه هات به چشم میان 😍 زردالو تو که چشای خودتو تا حالا بهشون زل نزدی که بدونی چجوری خدا کشیدتشون 🤤 ی جوری عجیبی مشکیِ چشات وسط اون کشیدگی ملایمشون دلمو می‌بره که اگه دست من باشه میشونمت جلو روم و تا آخر عمر فقط بهت زل میزنم 🥲 پیشول نگم برات که چقد خوش اندامی آخه 😔 هوا چقد خوبه 😂 دلار چنده الان 🤔😔😂❤️ خودم جات خجالت میکشم ناراحت نباش 😜😂 ولی نگو که نمیدونی عاشق دستای کوچولوتم 🤤 آخ آخ انگار دستای بچن انقد که کوچولو و نازن مخصوصا با لاک قرمز روی ناخنای طبیعی و خوشگلت😍 میشه من قربون اون لبای یکی درشت یکی کوچیکتون برم گوربا 🤤 یا حدقل بذا بگم که مژه های بلند و مشکیت چقد به چشای کشیده و درشت ات میاد 😍 اگه نه که بذا قربون سانت سانت قدت برم جوجه کوچولو 🤤 حالا اگه بازم قبول نیست قربون اون دوتا لپای گوجه گیلاسی شکلت که میشه رفت 🤤 اونم نه؟ عععع انقد لوس نشو بذا حدقل من بمیرم برا کمون توی ابروهات 😍 اون بین دو ابروت چی 😔 لنتی قشنگ جای لبامه 😋 صورت نه گرد و نه خیلی کشیده ات چی؟ نمیشه بگی چی در گوش خدا خوندی که این شکلی متوسط و ملایم اندازه صورت و چشاتو کشیده 🤔 حالا انقد میگی نوچ و نه و اینا ، حدقل بذا قربون اون خال های خوشگل گوشه گردن و روی دستات برم خب 🤤 بازم نه ؟ هعی باشه اینجا نمیشه بذا بیای پیشم منکه ازت ماچ میگیرم آخرش 🤤 عاااا راستی داشت یادم میرف اون بینی قلمی ات 😜 عبضی نیم رخ ی نمایی داره که نگو 😯 مخصوصا که موهارو گوجه کنی بعد نیم رخ شی 😋 اوممم من دیگه رسما سکته میزنم 🤤 خدا لنتت نکنه که موها باز باشه نازی بسته باشه نازی اخم کنی نازی لوس بشی نازی 🤤 با بافت قرمزه ی جوری خوشگلی با مشکیه ی شکل دیگه با آستین کوتاه جذابی با شلوار خرگوشی کیوتی 😋 ی لباس خیلی خوشگلم داری با توری سفید که نتونستم مختو بزنم بپوشی برام هنوز 😕😂 خعلی بدی 😒 عوض همه این کارا من لپ میخورم 😎😂 بعله 😜 الهی که من قربون تو و همه ژست هات و همه تیپ هاتو همه حالت های چهره و موها و دستات برم آخه 😍 شما که نمدونین این دختر ی فرشتس آخه 😍 ی جوری با خنده هاش دل می‌بره و با لوس بازی هاش دیوونم میکنه که دلم میخواد روزی هزاربار براش بمیرم خب 🤤 خودش لوس میشه خودش خجالت میکشه خودش اخمو میشه بعد آخر کار گردالو میکنه چشاشو منم باید معذرت بخوام😂❤️ خدا چجوری تو رو خلق کرده آخه؟ خودت لوسی بابا از ی طرف لوست میکنه من از ی طرف 😂 ی کلمه نازک‌تر از گل بشنوی من باید تا ی هفته ناز بکشم و کادو بخرم بلکه اخمات وا شه 😂🫂 آخ که الهی قربون این ناز و ادات برم خب 🫂 من جونمم میدم واسه اخمات آخه 😘 تو فقط ی عمر باش و اخم کن لوس شو ناز کن اصن اگه خواستی میتونی بزنی 😑😂 ولی پررو نشی همیشه بزنی 😒 تا حالا شده سه بار 😒 فک نکنی ازت میترسما کوچولو فقط دلم می‌ره واسه لوس بازی هات 😒❤️ آره خلاصه 😎 دختر من انقده 🤏 اما خدا می‌دونه که باید صدبرابر بیچاره فرهاد و خسرو و بیژن و بهرام و این گول خورده های عالم آرمین نازشو بخره و ماچش کنه و لوسش کنه تا خانوم خانوما خوشش بیاد 😎😂❤️ ولی جدا از شوخیا من عاشق اینم این دختر برام لوس شه و بچه شه 😂🫂 میمیرم که نازشو بکشم و جلوم خجالتی شه 🤤 آخه خداروشکرررررر که تو لوس منی 😍 ناز و اداتو قربون آخه دختر 😘 خدا حفظت کنه همینطور لوس و تو دل برو واسه من 😂😁 راستی قربون سرشونه هاتم برم😔😜

شاید توی این متن نشد درست و حسابی هم قربونت برم هم ازت تشکر کنم و فداتبشم ولی تا جایی که شد سعی کردم به دلت بشینه 😁 امروز یعنی ۲۸ بهمن سالگرد ماست و من ی سال لایق این بودم که مرد زندگیت باشم :)❤️ من توی خواستن تو ی آدم لجباز ، حسود ، پررو ، مُصر و البته مراقبم و هیچوقت هم از اصرار به خواستن تو و داشتنت نه خسته میشم و نه کوتاه میام و نیت من به تو نیت یکی دو روز نیست بلکه نیت یک عمر زندگیه همون‌طور که به خانواده هردومون گفتم که میخوامت و دست از دوست داشتنت نمیکشم ❤️ همون‌طور که تک و تنها ی عصر دلگیر تابستونی با وجود اینکه دستام میلرزید و ترس داشتم اما پای عشقت واستادم و به مامانت گفتم که دوست دارم همون‌طور که هیچوقت از گفتن اینکه عاشقتم و میخوامت نه تو نه به هیچ کس دیگه نترسیدم ؛ همون‌طور محکم و جدی میخوامت و تا رسیدن روزای خوب زندگیمون مردونه کنارتم و دوست دارم 🫂❤️ دل این پسر واسه بقیه اگه سنگ باشه واسه تو یکی همیشه دریاس ❤️🫂

خدایا به حق پاکی این علاقه و به حق بزرگی خودت، زهرا و عشقشو برام حفظ کن تا روز گرفتن دستاش و روزای بعد از اون ❤️ خدایا منو همیشه لایق عشق این دختر نگه دار و زهرامو ، تموم داروندارمو مثل همیشه که بودی و حفظ کردی برام حفظ کن 😍 خدایا من همه چیو میسپرم به خودت که تو همیشه واسه ما و حسمون کافی بودی ❤️پس مراقب من و دخترم بمون 🥲🫂

از اینکه زن و زندگی منی خیلی خوشحالم زهرای من 🥲❤️

یادت نره که مثل همیشه

امروز و این لحظه ، بیشتر از هر وقت دیگه

از صمیم قلبم و از ته اون دلِ عاشق

دوست دارم

سالگرد یک سالگیِ زندگیمون مبارک عروس خانوم 😍

حالا بیا بازم به مردت قول بده همیشه همینطور براش خانوم میمونی و کنارشی ❤️🤙 میدونما اما میخوام بازم بشنومش چون شنیدنش برام هم آرامشه هم غرور😉❤️

تو معشوق من نیستی تو امتداد منی در تنی دیگر ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید