ویرگول
ورودثبت نام
آرمین افشار
آرمین افشار
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

آموزش زبان آلمانی از صفر (100 درصد تست شده)

آموزش زبان آلمانی از صفر
آموزش زبان آلمانی از صفر

سلام دوستان خوبم امروز میخوام یکی از بهترین دوره هایی که برای آموزش زبان آلمانی شرکت کردم و واقعا ازش نتیجه خوب دیدم را بهتون معرفی کنم .

من چندین سال بود درگیر آموزش زبان آلمانی بود هرچند وقت یکبار خواندن این زبان را شروع میکردم بعد از یک مدت که نتیجه دلخواهم را نمیگرفتم دلسرد میشدم و بیخیال یادگرفتن این زبان می شدم .

من بصورت سلف استادی و هم با استاد مطالعه میکردم از سایت های زیادی برای مطالعه زبان استفاده کردم از جمله سایت رزتااستون،بیاموز،فرادرس،ایران مهر،... همه این ها خیلی سخت آموزش میدادند یا اصلا یاد نمیگرفتم یا اینکه بخاطر سپردنش خیلی سخت بود

همونطوری که گفتم چندین سال بود در گیر آموزش زبان آلمانی بودم اول با سایت و اپلیکیشن رزتا استون اشنا شدم چند ماهی با این اپلیکیشن زبان آلمانی را مطالعه کردم ولی سرفصل های آموزشی مناسبی نداشت و سرفصل های آموزشی اصلا کاربردی نبود .ضمن اینکه فقط چند تا لغت یاد می داد و به اون صورت گرامر چیزی نمی گفت و برترین عیبشم این بود که فارسی نبود .

بعد از رزتا استون آموزش زبان آلمانی را توی گوگل سرچ کردم و با سایت بیاموز آشنا شدم .این سایت نسبتا بهتر بود اما نه زیاد .این سایت به فارسی بود ولی بدترین عیبش این بود که تلفظ های لغات بصورت ربات بود و اصلا درست و قابل فهم نبود .

پروسه پیدا کردن آموزشگاه مناسب که اساتید خوبی داشته یکم زمان برد. وقتی اسم آلمانی میاد همه از گوته نام میبرن که چقدر خوبه و حرف نداره و فقط باید بری گوته آلمانی یاد بگیری و جاهای دیگه به درد نمیخوره. البته تا حدودی هم حرفشون درسته چراکه اساتیدی که در گوته آموزش میدن اکثراً در آلمان زندگی میکنن و نگاهشون به آموزش زبان صرف یادگیری و حرف زدن نیست و شما رو با فرهنگ و دیدگاه آلمانی هم آشنا میکنن. اینکه چرا این زبان انقدر ساختار منسجمی داره.اما این موسسه هم نسبت به هزینه ای که دریافت میکنه زیاد جالب نبود .

از روش فلش کارت هم میشه برای آموزش زبان استفاده کرد ولی با فلش کارت شما فقط می تونید لغت یاد بگیرید و باز گرامر را خیلی متوجه نمیشید .

شما میتونی فلش کارت بسازی برای خودت و در اختیار دیگران قرار بدی امکان خوب دیگه ای که داره جعبه لایتنر هست یعنی بر اساس یک الگورتیم تشخیص میده کدام کلمات رو ضعیف هستی و بهت یادآوری میکنه که دوباره تمرین کنی . تقریباً هر درس با همکاری بچه‌های کلاس از من ۳ ساعت وقت آماده‌سازی گرفت و ادامه دادنش کار سختی بود .

بعد از اون موسسه آموزش ایران مهر رفتم . برای یادگیری هر زبان هیچ وقت موسسات را انتخاب نکنید .موسسات آموزش زبان برای هزینه های آموزشگاه فقط فکر درآمد زایی هستند و از خداشون هست که ترم های شما طولانی باشه و خیلی طول میکشه تا زبان را تموم کنید و آخرشم چیز زیادی یاد نمیگیرید

آموزش زبان ایران مهر هم همینطور

دوره مبتدی زبان آلمانی (A1) دو ترم آموزشی به طول می انجامد. این دوره با بهره گیری از کتاب آموزشی Menschen به صورت ترمیک، سه روز در هفته (یک جلسه 90 دقیقه ای در هر روز)، دو روز در هفته (یک جلسه 120 دقیقه ای در هر روز)، و آخر هفته (دو جلسه 90 دقیقه ای پشت سر هم در یک روز) برگزار می گردد و هر ترم به مدت ده هفته برگزار می شود. از جمله اهداف دوره های مقدماتی آموزشگاه زبان ایرانمهر استفاده از برنامه درسی منظم به منظور ایجاد علاقه در زبان آموزان سطوح مبتدی و همچنین آموزش اساسی و پایه ای زبان آلمانی به آن ها می باشد.

هزینه های شرکت در کلاس های آموزشگاه خیلی زیاد بود بابت یک جلسه 90 هزار تومان و اصلا با صرفه نبود .

بعد که از آموزشگاه ناامید شدم توی سایت ها گشتم تا شاید فایل مناسبی برای آموزش زبان آلمانی پیدا کنم با سایت فرادرس آشنا شدم

هیچ کدام از آموزش های سایت فرادرس اصلا بدرد بخور نیستند فقط یک آموزش ساده هست و چنان توضیحاتی مینویسن که شما انگیزه بگیرید برای خرید ولی اصلا اصلا بدرد نمیخوره و پیشنهاد نمیشه یعنی اگه میخواید پولتون را دور بریزید از دوره های فرادرس استفاده کنید .

یکبار بصورت اتفاقی با این سایت آموزش زبان  آشنا شدم .یک دوره آموزش زبان بود با استاد فرهمند یکی از بهترین مدرس های زبان آلمانی .ایشان با روش خیلی شیرین و ساده و توی ویدیوهای کوتاه مدت زبان را یاد میدادن و من تونستم در عرض سه ماه هم مدرک A1 و هم A2 را بگیرم . تقریبا حدود 83 ویدیو بطور میانگین 15 ،20 دقیقه ای بود . جالبه هزینه این دوره و آموزش هم 50 هزار تومان بود که واقعا باورنکردنی بود که با این هزینه کم اینقدر آموزش خوبی باشه .با توجه به تجربیات قبلم از آموزش ها این سری هم خوش بین نبودم که این آموزش هم مناسب باشه اما با خودم گفتم برای بار آخر این آموزش هم تست میکنم ببینم چطور هست و ویدیوهاشون را دانلود کردم ولی واقعا آموزش های خوبی بود . خیلی راضیم و تونستم با دو ساعت زمان در روز نتیجه ای که میخواستم را بهش برسم .

یادگیری زبان آلمانی نسبت به زبان های دیگر سخت تر هست از جمله اینکه برای تمامی کلمات ضمایر خودشون را باید بکار ببرید هر کلمه در زبان آلمانی شامل مذکر،مونث و خنثی هست و ضمایر و اسم تعریف هر کدام متفاوت هست . اما اگر این زبان را با بهترین متد آموزشی و با روش خوب یاد بگیرید اصلا سخت نیست و اتفاقا از زبان انگلیسی هم ساده تر هست .

اگر شما قصد مهاجرت به کشورهای اسکاندیناوی و آلمان را داشته باشید میتونید با زبان انگلیسی هم اقدام کنید اما توجه کنید که وقتی که شما زبان خاص یک کشور را بلد باشید رتبه بالاتری در اون کشور دارید و خیلی راحت تر میتونید کار پیدا کنید . ضمن اینکه اگر قصد تحصی در آلمان داشته باشید با یادگیری زبان آلمانی تقریبا هزینه تحصیل شما رایگان هست .

در آخر در نظر داشته باشین که یادگیری زبان یک نیاز به‌حساب میاد. همونطوری که در سال‌های گذشته یادگیری زبان انگلیسی مزیت‌های زیادی برای افراد داشت، امروز اگر شما به یک‌زبان دیگر علاوه بر انگلیسی تسلط داشته باشین برگ برنده‌ای دارین که میتونین در مواقع نیاز ازش استفاده کنین.

الان که من این مطالب را مینویسم مدرک A1،A2 را گرفتم و به سفارت تحویل دادم و کار ویزام هم درحال انجام هست به امید خدا تا چند ماه دیگه واسه رفتن به اتریش آماده میشم . گفتم حالا که من نتیجه گرفتم این مطلب را بنویسم و این دوره خوب را به شما هم پیشنهاد بدم انشاله که شما هم نتیجه دلخواهتون را بگیرید و به کشورهای اسکاندیناوی،آلمان و اتریش بتونید مهاجرت کنید و حتی برای کار ترجمه زبان آلمانی آماده بشید .

روی آموزش زبان آلمانی کلیک کنید تا وارد سایتشان بشید .

اگه شما هم نتیجه گرفتید لطفا این ویدیوهای خوب را به دوستانتان پیشنهاد بدید.

به امید موفق شما

منبع

آموزش زبانآموزش زبان انگلیسیآموزش زبان آلمانیزبان آلمانیآموزش زبان آلمانی از صفر
من 11 سال هست که در زمینه تجارت الکترونیک سابقه دارم و اخیرا بطور تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو و اینستاگرام مارکتینگ مشغول به فعالیت هستم .مهمترین هدف زندگی من کمک به افراد بوده و هست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید