ویرگول
ورودثبت نام
arshia
arshia
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شروع برنامه نویسی


این تیتری که نوشتم خیلی قشنگه مگه نه ؟

حتما الان همه فکر میکنن میشه یه ماهه برنامه نویس شد و به در آمد رسید, ولی من از الان به فکر درآمد نیستم; و فقط میخوام از کاری که میکنم لذت ببرم

اولین انگیزه ی اصلی ای که در من بوجود اومد زمانی بود که تونستم یه پروژه ی بانک رو توی ترم 2 دانشگاه بنویسم ؛ اگرچه که مجازی بود و درس خوندن اصلا حال نمیداد ولی واسه پاس شدن این درس حتما باید این پروژه رو می نوشتم

اوایل فقط برنامه مینوشتم و فک میکردم وظیفمو دارم انجام میدم ولی وقتی به مرحله ی شروع برنامه یا اصطلاحا <ران کردن پروژه> رسیدیم احساس ارزشمندی بهم دست داد و فهمیدم که می تونم خیلی از مشکلاتی که قبلا میدیدم و فقط حرص میخوردم که چرا کسی حلشون نمیکنه رو میتونم خودم با همین دستای خودم حلشون کنم ; در واقع حس کردم کل 12 سال مدرسه خیلی قشنگ میشد اگه ما از علمی که بدست آورده بودیم استفاده میکردیم

بعد از اون رفتم دنبال نوشتن برنامه های موبایل و وب ولی الان فهمیدم که به همین آسونیا هم نیست باید واسه ی این مسایل تلاش بیشتری کرد ولی خوب فعلا دارم از این راه لذت میبرم و میخوام که همه ی مطالب برنامه نویسی رو و همه ی زبان های برنامه نویسی رو , و همه ی ابزار های طراحی رو یاد بگیرم

توی این مسیر همه ی مطالب هیجان انگیز رو براتون میذارم

ارشیا مخلص 22 شهریور [ هفته بعد دانشگاه ها باز میشه :( ]

زندگی یک برنامه نویسشروع برنامه نویسی
من یک برنامه نویس مبتدی هستم که درتلاشم تا به سطح حرفه ای برسم و توی این راه میخوام به شما کارها و مشکلات روزمره ام رو بگم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید