ویرگول
ورودثبت نام
arshia
arshia
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چرا وب ؟


دیدن که خیلیا وقتی وارد دانشگاه میشن همش فکر میکنن باید طبق چارت های درسی پیش برن و یه جورایی از اینکه خودشون برای یادگیری زبان ها اقدام کنن میترسن ؟! اینا در واقع همونایی اند که وقتی از دانشگاه بیرون میان میگن کار نیست و یا اینکه ما رزومه نداریم ، پس جایی استخداممون نمیکنن و ...

خوب حالا سوال پیش میاد که چیکار کنیم تا موقع خروج از دانشگاه علاوه بر مدرک چیز هایه دیگه ای هم داشته باشیم ؟ جواب سادس ، باید ارزشی پیدا کنید تا بخواهید براش ریسک کنید و از منطقه ی امنتون بیاید بیرون و یه حرکتی برای رزومه ی کاریتون بزنید .

خوب حالا من چیکار کردم ؟

من اومدم و تلاش کردم تا از ساده ترین شاخه ها مهندسی کامپیوتر شروع به کار کنم تا بتونم ذهنمو برای برنامه نویسی پروژه محور پرورش بدم ؛ حالا اگه گفتید سمت چی رفتم ؟؟ درسته سمت وب رفتم

من وب رو برای اولین بار وقتی شروع کردم که وارد یکی از گروه های تلگرامی دانشگاه شدم قبلش اصلا نمیدونستم که وب ساده تره و برای شروع بهتره یا ... و وقتی شروع کردم به اصطلاحات جالبی خوردم مثله فول استک و فرانت اند و بک اند و ...

حالا میپرسید فول استک چیه ؟؟ خب فول استک کار به کسی میگن که میتونه یه سایتو به تنهایی بسازه

و حالا سوال نهاییه این پست ؛ چجوری یک سایتو بسازیم؟؟

ما برای ساخت یک وبسایت باید یه پایگاه داده داشته باشیم که توش اطلاعات رو ذخیره کنیم که و یک ظاهر و طراحی سایت تا مشتری بتونه به صورت گرافیکی توانایی هایه سایته ما رو ببینه و از اونها استفاده کنه

توی پست های بعد درباره ی تک تک توانایی ها (یا همون اسکیل ها ) صحبت خواهم کرد

ارشیا مخلص 22شهریور 1400

< خودمونیم واسه برنامه نویس بیرون رفتن عذابیه ها ( ̄д ̄;) >


شروع برنامه نویسی پروژه محوروبشروع برنامه نویسیفول استکstart coding
من یک برنامه نویس مبتدی هستم که درتلاشم تا به سطح حرفه ای برسم و توی این راه میخوام به شما کارها و مشکلات روزمره ام رو بگم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید