ویرگول
ورودثبت نام
عرشیا ممبنی
عرشیا ممبنی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

قانون مورفی!!!

سلام. تا حالا برای شما اتفاق افتاده که مثلا:

بخواین زود برید سر یک قرار مهم اما نشه؟

یا بخواین یک کاری رو که فقط به شما سپردن خوب انجام بدید اما نشده؟

اجازه بدید بیشتر مثال بزنم:

اگر شما در ترافیک از یک لاین به لاین دیگری رفتید، سرعت لاین قبلی بیشتر از لاین فعلی خواهد شد!!

اگر چیزی از دست شما افتاد قطعاً به پرت‌ترین گوشه ممکن خواهد خزید.

اگر بهانه دروغی‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن، پنچر شدن ماشینتان باشد، روز بعد واقعاً به‌خاطر پنچر شدن ماشینتان دیرتان خواهد شد!!

و...

این هم از نمونه ها. میدونم که برای هرکی از شما عزیزان یک بار این اتفاقات افتاده اگر هم نیفتاده باشه حتما به اطراف خودتون دقت نکردید.

این شانس نیست همه این اتفاقات یک قانون هستند به اسم (قانون مورفی)

قانون مورفی چیست؟و از کجا آمده است؟

خلاصه قانون مورفی ابهام زدایی هست. خالق این قانون ادوارد مورفی هست. ادوارد مورفی زاده ژون1918 است اهل ایالات متحده آمریکا است نام او بیشتر برای قوانین و تئوری های او معروف است او نزدیک به 1000 تئوری ثبت شده در جهان دارد.

چرا قانون مورفی؟

ما در زندگی روزانه خود اگر بیشتر به اتفاقات اطراف خودمون توجه کنیم پی بردن به این قانون (قانون مورفی) کار سخت و دشواری نیست. من خودم به شخصه از زمانی که با قانون ها و تئوری های مورفی روبرو شدم زندگی برای عوض شده و تعجب میکنم که چطور این قانون رو کشف و پایه گذاری کردن ؟ مثلا اگر چیزی رو پرتاب کنیم و به چیز با ارزشی بخوره میگیم: (اگر میخواستم هدف گیری هم کنم انقدر دقیق نمیخود) این نمونه ای از قانون مورفی هست که ما در روز باهار ها با اون مواجه میشیم ولی دقت نمیکنیم. برای همینه که باید به اطراف خودمون در زندگی روزانه دقت کنیم.


مورفیقانونقانون مورفی
برای رسیدن به این سطح با انگشتانم میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان ادامه داره...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید