ویرگول
ورودثبت نام
artemis zarshenas
artemis zarshenas
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من یک تازه واردم! ( معرفی خودم و چیزهایی که میخوام بنویسم)

درود! من آرتمیسم و هجده سالمه. از بچگی عاشق کتابا بودم و قبل از کلاس اول ابتدایی، خوندن رو یاد گرفتم .کلاس دوم ابتدایی که شروع به انشا نوشتن کرده بودیم ،معلمم به مامانم گفت که من حتما تو آینده نویسنده ی خوبی میشم و این شروع راه من بود .

اما نویسندگی رو جدی نگرفتم،صرفا نوشتم چون لذت میبردم . همه جور چیزی نوشتم ، از رمان های غمگین بگیر تا نقد ظلم های جنسیت زده . یکی از دوستام میگه نوشته هام سبک صادق هدایته چون باهاش افسردگی میگیره ، زمانی که اینو گفت با دست به پیشونیم کوبیدم و گفتم : چرا به نویسنده های موردعلاقم توهین میکنی ؟

اما اگه بگم خوشحال نشدم ،دروغ گفتم ؛خوشحالم که کسی باخوندنش یاد همچین شخصیت بزرگی میفته .

حالا که توی نوشتن جدی تر شدم ، میخوام اینجا بنویسم ، درمورد کتابا و مقاله هایی که خوندم،داستانک و نوشته هایی از خودم که فکر میکنم ارزش خوندن دارن. احساس میکنم اینجا جاییه که پیشرفت میکنم و میتونم چیزهای مفید و جالب یاد بگیرم .

اکثرا کتابی می نویسم و اینکه دارم گفتاری مینویسم برام جالب و تازه هست .

همین دیگه .مشتاقانه پذیرای نقد گرمتان هستم:) البته اگه کسی افتخار بده و برای مطالب بنده وقت بذاره !

انقدر که همه محتوای جالب و خوب مینویسن من اصلا خجالت میکشم چیزی بنویسم :)

نویسنده، کتاب دوست، علاقه‌مند به محتوای علمی ،روانشناسی و مفید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید