ویرگول
ورودثبت نام
⚡IRAN GAME⚡
⚡IRAN GAME⚡
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ساخت اتاق گیمینگ پارت2

سلام دوباره برگشتم با یک پست جدید بعد مدت ها امروز اومدم بهتون یا بدم چجوری اتاق گیمینگ خفنی داشته باشیم البته این پست خیلی متفاوت از پست دیگست چون این اتاق خودم

اتاقم
اتاقم

خب بریم سر اصل مطلب

شماره.1نور ابی خوبه؟

همانطور که میبنید نور ابی خیلی بده برای ویدئو و کیفیت ویدئو گرفتنتون رو میاره پایین اگه شما ویدئو نمیگیرید که هیچی نور خیلی خوب ارامش بخشیه اگه ویدئو میگرید من نور سفید یا زرد پیشنهاد میکنم

شماره.2از عکس های کارکتر های بازی ها

استفاده کنید و از عروسک ها مثل اسپایدر من قارچ خور و...هرچی دوس دارید.

شماره.3نقاشی کنید!

این حروف انگلیسی یا گرافیتی که میبیند خیلی جلوه خوبی میدهد و جالب اینجاست که خودم کشیدم شما هم از خلاقیت خودتان استفاده کنید.?

شماره.4از قوطی های انرژی زا استفاده کنید

این قوطی های خیلی خفنن و خیلی بدرد میخورن پس اونها رو دور نندازید

شماره.5 یا همون شماره اخر از اکشن فیگور ها استفاده کنید

همونطوری که دیدید اتاق خوبیه ولی گیمینگ کامل نیست خیلی چیز های دیگه نیاز داره اینا فقط تزینات بود و دیگه خداحافظ حتما این پست لایک کنید

?????????????

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

?????????????








اتاق گیمینگساخت اتاق گیمینگساخت اتاق گیمینگ ارزاناتاق گیمینگ خفن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید