ویرگول
ورودثبت نام
Arya Fallah
Arya Fallah
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

گردشگری کشاورزی عشایری Nomadic agritourism

گردشگری کشاورزی عشایری پادشاه فارس آریا #agritourism_fars_king_arya

گردشگری کشاورزی پادشاه فارس آریا:

آریا فلاح:

مدرس دروس مرتبط با هتلداری و توریسم

گردشگری کشاورزی عشایری

Nomadic agritourism

و نقش آن در توسعه صنعت گردشگری

آنچه که من اعتقاد راسخ به آن دارم اینکه؛ کوچ نشینی کهن ترین شیوه زیست بشر است که پا برجا بودن آن تا عصر حاضر از بزرگ ترین جاذبه های این شیوه معیشت است. باید ها و نباید ها و دیدنیهای زندگی کوچ نشینی می تواند جذابیت های بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد و به صنعت گردشگری کشور کمک کند. از طرفی دیگر صنعت سبز گردشگری هم برای بقا خود میبایست به این رویکرد توجه بیشتری کند. در این میان گردشگری عشایری ابزاری مناسب برای احیای نواحی عشایری و توسعه گردشگری در یک منطقه میباشد. یکی از جاذبه های بسیار مهم در مناطق عشایر جاذبه های گردشگری میباشد که می تواند در توانمند سازی مناطق عشایری نقش به سزایی داشته باشد.ویژگی های فرهنگی ایل قشقایی بی شک یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در جذب گردشگران مختلف ایرانی و خارجی است که آداب و رسوم، موسیقی و صنایع دستی (قالی، گبه، گلیم) از جمله این ویژگی‌ها میباشد. هدف من به صدا در آوردن زنگ " نقش گردشگری عشایری" در توسعه صنعت گردشگری است و از طرفی احیای گردشگری کشاورزی نیز لازم و ملزوم بودن این حرکت پویا را قوت می‌بخشد. و همچنین معرفی جاذبه ها و قابلیت های گردشگری عشایر قشقایی با استفاده از روش توصیفی_تحلیلی می تواند چراغ راه را روشن تر کند. من خود ترک شیرازی و از تبار ایل قشقایی هستم. با تمام وجود خود این مسائل مرتبط با گردشگری را دیده و چشیده و تجربه کرده ام. نتیجه سفرهای من نشان میدهد که گردشگری عشایری با وجود داشتن پتانسیل های فراوان باعث اشتغالزایی وکارآفرینی، توسعه گردشگری هنری و همچنین حفظ و اشاعه هنرهای سنتی میشود اما این عشایر به رغم برخورداری ازجاذبه های متنوع به دلیل کمبود زیر ساخت ها، ضعف تبلیغات و کمبود مالی را به عنوان موانع اساسی در راه رسیدن به هدف مورد نظردارد که نیازمند بازنگری و ارائه سیاست های مناسب در جهت رفع محدودیت ها و استفاده از مزیت های موجود می باشد.

ما در تلاش هستیم تا در یک مزرعه مناسب برای نمونه یک اقدامی شایسته و بایسته انجام دهیم به همین منظور تمامی دارندگان ملک های وسیع کشاورزی را دعوت به همکاری و تبادل ایده و اجرای آن دعوت می نماییم.

گردشگری کشاورزی پادشاه فارس آریا با تمام قوت و امکانات آماده همکاری می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های:

09177578233

09127667702

تماس حاصل فرمائید.

کلید واژه ها: استاد آریا فلاح دبیر گروه کشاورزی نوین آریا . گردشگری کشاورزی پادشاه فارس آریا

گردشگری عشایری . عشایر ایل قشقایی. ترک شیرازی. صنعت گردشگری

گردشگریگردشگری کشاورزیصنعت گردشگریجاذبه‌های گردشگری
من ترک شیرازی هستم،از ایل قشقایی،چشم در چشم طبیعت،جاری چون رودخانه،استوار چون کوه،دائم در سفر،عاشق طبیعت،رویای من گردشگری کشاورزی عشایری است، با ایل من همراه باش. تا در رنگ ها سفر کنی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید