ویرگول
ورودثبت نام
aryarom
aryarom
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

راه حل برطرف کردن خطای content wider than screen

داخل وب سایت به ارور content wider than screen بر خوردم کمی مطالعه کردم و با ازمون خطا تونستم این خطارو برطرف کنم حالا با خودم گفتم شاید کسی مثل من با این ارور برخورده باشه این مطلب بنویسم تا مشکل شما هم برطرف بشه .

زمانی ارور content wider than screen داخل گوگل وب مستر رخ میده که ی پیج از قالب سایت شما برای صفحه گوشی موبایل مناسب نیست و کاربری که با گوشی وارد سایت بشه مطالب و عکس های سایت بزرگ یا خیلی کوچیک هستن و مجبور هستن هی صفحه گوشی رو zoom in و zoom out کنن تا مشکلی که با صفحه سایتون دارن برطرف بشه

کافیه کد viewport که پایین نوشتم رو داخل صفحه header.php قرار بدین بین تگ های head باز و بسته و صفحه ذخیره کنید

<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1″>

البته بعضی موقع ها این کد داخل head قالبتون وجود داره و لازم نیست به کدا دست بزنید و کافیه برید مرحله دوم که پایین کدشو گذاشتم

کد هایی که پایین نوشتم کپی کنید و قرار بدید به صفحه style.css و پرونده رو ذخیر کنید.

img {
max-width: 100%;
display: block;
}
@media (max-width: 500px) {
}
@media (min-width: 501px) {
}

با این کار 100 درصد و بصورت تضمینی مشکلتون برطرف میشه.

بیا تو رام

content wider screenگوشی موبایلخطای content wider than screenmobile usability کنسول گوگلوب سایت
دانلود رام https://bia2rom.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید