ویرگول
ورودثبت نام
محمد ارزمان زاده
محمد ارزمان زاده
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اجرای گرمایش از کف در مشهد 09366689998

اجرای گرمایش از کف مشهد ( پاتیناژ پدیده شاندیز ) جهت اطلاعات بیشتر و قیمت با من در تماس باشید
اجرای گرمایش از کف مشهد ( پاتیناژ پدیده شاندیز ) جهت اطلاعات بیشتر و قیمت با من در تماس باشید


من محمد ارزمان زاده هستم فروشنده و مجری تجهیزات تخصصی گرمایش از کف

شماره تماس 09366689998

اجرای گرمایش از کف پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد

1400 متر مربع مساحت پاتیناژ

8 لوپ _ اجرای لوله هوشمند

هر لوپ اجرایی _ 580 متر طول

سایز لوله اجرایی _ 25 mm

برند لوله اجرایی لوله_سوپر_پکس (super pex)

گرمایش کف در پیست یخ پاتیناژ برای جلوگیری از تخریب سطوح زیر پیست اجرا می شود .

? شرکت سوپرپکس تنها تولید کننده لوله Pex-a تا سایز 63 میلیمتر در داخل کشور با ارائه طیف گسترده اتصالات PPSU و برنجی به همراه روش نوین سهل و سریع (Q&E) یک سیستم بی نقص و کامل را برای تاسیسات ساختمان شما پیشنهاد میکند. شرکت پارسیان پکس با انتقال تکنولوژی تولید لوله هایی با سایزهای بالا اولین و تنها تولیدکننده لوله های Pex-a تا سایز 63 میلی متر در ایران می باشد. بخش تحقیق و توسعه این شرکت آمادگی کامل دارد تا در صورت نیاز بالا, تولید لوله های پکس سایزهای بالا تا 110 میلی متر را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

من محمد ارزمان زاده هستم نماینده فروش تجهیزات تخصصی گرمایش از کف 09366689998
من محمد ارزمان زاده هستم نماینده فروش تجهیزات تخصصی گرمایش از کف 09366689998


اجرای گرمایش از کف فضاهای مذهبی
اجرای گرمایش از کف فضاهای مذهبی
اجرای گرمایش از کف در محوطه پارک آبی
اجرای گرمایش از کف در محوطه پارک آبی





اجرای گرمایش از کف در مشهدمجری گرمایش از کف در مشهدقیمت گرمایش از کف در مشهدفروش لوازم گرمایش از کف در مشهدطراحی گرمایش از کف در مشهد
نماینده فروش تجهیزات گرمایش از کفی برند uponor_superpex _ Tiemme
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید