ویرگول
ورودثبت نام
عسل بانو
عسل بانو
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

22/02/2022 !!

گفتم برای اولین بار هم که شده باید توی یه تاریخ رند یه کاری انجام بدم، با خودم گفتم حالا که نمی تونم توی این تاریخ زایمان کنم بهتره حداقل بیام اینجا یه متنی بنویسم که بمونه به یادگار. شش تا 2 در یه روز باحاله نه؟!

یادم نمی یاد که هیچ وقت توی یه همچین تاریخی به این رندی کار مهمی انجام داده باشم وگرنه حتما مثل امروز ثبتش می کردم. شما هم مثل من اعداد براتون مهم هستند؟ راستش رو بخواهید تا یک سال پیش اعداد اصلا برای من مهم نبودند اما دقیقا از ژانویه سال 2021 بود که دیدن اعداد تکراری و جفت برای من شروع شدند حتی الانم که این متنو شروع کردم به نوشتن هم عدد 14:14 دقیقه رو روی مانیتور دیدم. تا اونجایی که من درباره این اعداد تحقیق کردم به حضور فرشته ها در کنار آدم ها اشاره دارد اما به نظر من معنی این اعداد برای هر فرد متفاوت است. مثلا شاید برای کسی به عنوان یک هشدار باشه، برای دیگری بشارت یک اتفاق خوب و یا برای فرد دیگری چیز دیگه ای باشه. نظر شما چیه؟ شما هم مثل من این اعداد را زیاد می بینید؟

اعداد جفتحضور فرشتگاناعداد رندروزمرگی
مترجم و مدرس زبان ایتالیایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید