ویرگول
ورودثبت نام
Asal Dovi
Asal Dovi
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

تجربه یک مادر از اتاق فرار

تجربه یک مادر از اتاق فرار سلام من یک مادر هستم و می خوام تجربه خودمو در مورد اتاق فرار برای شما به اشتراک بزارم اولین بار که واژه اتاق فرار اسکیپ روم به گوشم خورد از زبان دخترم بود تلفنی با چند تا از دوست داشت در مورد اتاق فرار صحبت می کردند ازش پرسیدم اتاق فرار؟؟ اتاق فرار چیه؟؟ مگه داریم همچین چیزی!!! دخترم شروع کرد در مورد اتاق برای من توضیح داد و برای او شب با دوستاش قرار گذاشتن و رفتند. این شد که در مورد واژه اتاق فرار کنجکاو شدم و من راجع به اتاق فرار جستجو کردم و در موردش اطلاعات بدست آوردم و نتایج ای جستجو برای من خیلی جالب بود.

تجربه یک مادر از اتاق فرار
تجربه یک مادر از اتاق فرار


من به عنوان یک مادر برای اینکه بتونم با بچه هام همراه باشم باید اطلاعات کافی راجع به هر موضوعی داشته باشم و موضوع اتاق فرار باعث شد من در موردش چند ساعت مطالعه کنم

در عصر ارتباطات با وجود Google خوشبختانه میشه اطلاعاتت رو به روز کنی و در مورد هر چیزی که نمیدونی و اطلاعات مفیدی رو از سایت های معتبر بدست بیاری

حالا من می خوام چند تا تجربیات خودمو در اختیار شما بگذارم

چرا اتاق فرار؟؟

اتاق فرار یک سرگرمی، گروهی و هیجان انگیز هست که باعث رشد مهارت حرکتی ،بهتر شدن مهارت رفتاری ، اجتماعی ، بالا رفتن روحیه و انرژی ؛افزایش فعالیت بدنی، تقویت حافظه؛مهارت آموزی و یه عالمه خاطرات خوب و قشنگ در کنار دیگران میشه

وقتی این چیزای خوب رو خوندم خوشحال شدم و هم ناراحت چون ما تو دهه ی ۵۰ تمام اینها رو تو بازی های مثل لی لی وسطی، هفت سنگ و... تجربه می کردیم و بچه های هم سن و سال های ما در اطرافیانمون زیاد بودن و همیشه کنار هم بازی های گروهی انجام می دادیم برای همین خیلی از مواقع به خاطر هیجانات بازی حسابی جیغ و داد می کردیم و همیشه بعدش در مورد بازخواست بزرگترامون قرار می گرفتیم اما در حال حاضر به خاطر تک فرزندی ،شهرنشینی و دغدغه های زندگی این روابط کمرنگ تر شده و تنها همدم و همراه اونها گوشی همراهشون شده و باعث شده نوجوانان و جوانان ما به خاطر دغدغه های درسی، ذهنی و زندگی تعامل و روابط کمتری با هم داشته باشند و کمتر در کارهای گروهی شرکت کنند و در نتیجه باعث درونگرا شدن اونها شده

اتاق فرار این بستر را فراهم می‌کنه تا نوجوانان و جوانان ما در این فضا قرار بگیرند و شور و هیجان بازی تیمی رو در کنار هم تجربه کنند و لحظات خوشی رو در کنار هم بگذرونن

این نکته رو بهتون بگم در حال حاضر یکی از هم تیمی های دختر من هستم و یکی از تفریحات زندگیمون رفتن به اتاق‌فرار شده و برای رفتن به اونجا برنامه ریزی میکنیم و بسته به سلیقه و توانایی خودمون با توجه به سناریو و توضیحات بازی اتاق فرار مناسب انتخاب میکنیم

اتاق فرار باعث شد تا منو‌ دخترم به همدیگه نزدیکتر بشیم و از قالب مادر و فرزندی در بیایم و یه تیم خوبی رو تشکیل بدیم و کنار هم شور و هیجان خوبی را تجربه کنیم و من به مادرای عزیز با توجه به تجربیاتم توصیه می کنم که حتما رفتن به اتاق فرار رو کنار فرزندانشون تجربه کنند.

امیدوارم تجربه جذابی درباره اتاق فرار به شما داده باشم و به دردتون بخوره.

لطفا نظراتتون رو باهام به اشتراک بگذارید.


اتاق فراراسکیپ رومرزرو اتاق فراراتاق فرار تهراناتاق فرار ترسناک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید