ویرگول
ورودثبت نام
ali
ali
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ساختن کیف پول payeer

سلام بچه ها یادتونه تو اموزش قبلی کیف پول فاست پی رو معرفی کردیم و گفتیم یکم کارمزد بالا می گیره

اموزش قبلی

الان یه کیف پول دیگه که کارمزدش کمه رو بهتون معرفی می کنیم

مشکل این کیف پول اینه که فقط 7 تا ارز داره

کیف پولی که می خوام بهتون معرفی کنم payeer هس

ادرس سایت payeer

در قدم اول CREATE ACCOUNT رو می زنید

در قدم دوم ایمیلتون رو وارد می کنید

در قدم سوم یه پیام برا ایمیلتون میاد که یه کده اونو وارد کنید

من ایمل بهم ریخته کردم مال شما اینجوری نیس
من ایمل بهم ریخته کردم مال شما اینجوری نیس


در قدم چهارم یه فرم میاد که باید پرشه قسمت اولش پسورد قسمت دوم تکرار پسورد قسمت سوم یه کدی که همیشه یادت باشه قسمت چهار هم نام اکانت

در قسمت اخرم اسمت رو باید بنویسی < یادم رف عکس بگیرم

تبریک اکانت ساخته شد

بچه ها یادتون نره این قسمتی که دورش خط ابی کشیدم تو اکانتتون وقتی اولین بار میرین میاد حتما یه جا همشو بنویسید

توضیحاتی در رابطه با حساب

زیر هر ارز یه گزینه Withdraw هس که به معنای برداشته با اون گزینه برداشت بزنید

برای اینکه یه نفر به شما پول ارسال کنه بالا گزنه اکانت no رو بهش بدید

در سمت راست گزینه ای که دو تا فلش هس هم ارز ها رو تغییر بدید مثلا تبدیل دلار به بیت کوین

اگه سوالی داشتید در کامنت ها بپرسید

ممنون که تا اخر همراه ما بودید

اگه لایق دونستید لایک کنید

کیف پولارز دیجیتالکیف پول payeerpayeer
در رابطه با ارز های دیجیتال صحبت می کنیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید