ویرگول
ورودثبت نام
asra_achak
asra_achak
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سیصد روز بعد...

تاحالا فکررکردی سیصد روز قبل چیکار میکردی؟

درصد کمی از انسانها نود سال زندگی می کنند  مابقی یک سال را نود بار تکرار می کنند  ⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔
درصد کمی از انسانها نود سال زندگی می کنند مابقی یک سال را نود بار تکرار می کنند ⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔



پس برای سیصد روز بعد به همچین روزی اگه میخوای فکر کنی پس یک کار مهم برای خودت انجام بده حالا میگی منظورت چیه ?

منظورم امروز اونقدر خوش بگذرون اونقدر به خودت برس اونقدر برای خودت احترام قائل شو و زندگی کن اگه اگه خواستی بعدا از امروز یاد کنی یادت باشه که

امروز حرص چیزی رو نخوردی...

امروز برای خودت تلاش کردی و هر روز بهتر از دیروز خودت بودی.

امروز مثل دیروز تا لنگ ظهر خواب نبودی?

امروز به سلامتیت به زیباییت به کار های اداری و خونه ات رسیدی همه چیزو همونجوری که میخوای سیصد روز بعد میخوای تصور کنی بساز دوست من☺️?

من سیصد روز بعد حداقل یک هنر دارم که میتونم به خودم افتخار کنم که براش وقت گذاشتم و یاد گرفتم.

تونستم آدم های اضافه زندگیمو حذف کنم و برای ادم های مهم زندگیم وقت گذاشتم و از کنار شون بودن لذت بردم❣️??

من....

یادت باشه همه از شکم مامانشون که به دنیا اومدن همه چیزو یاد نداشتن ???

با تلاش و نا امید نشدن با کوشش با کار و علاقه و هدف میشه هرچیزیو یاد گرفت رفیق..

نگو من استعدادی ندارم من نمی تونم اتفاقا تو میتونی تو خیلی با هوش و زییایی?♥

تو بهترینی ?

برای سیصد روز بعد میخوای چیکار کنی کامنت بزار بگو بهم..... ?

قسمت دوم....


زندگیآیندهامیدتلاش
وقتی یادم میاد همه چی دست خداست قلبم آروم میگیره....?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید