ویرگول
ورودثبت نام
at.employee7
at.employee7
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه مصاحبه کاری حسابداری

سلام من برای مصاحبه شرکت های حسابداری مختلف شرکت کردم و تو این حین از سوالات مصاحبه زیادی استفاده کردم. به خاطر همین خواستم تو این صفحه یکی از بهترین سایت هایی که سوالات رو رایگان قرار داده به شما معرفی کنم تا شما هم بتونید مثل من از این سوالات استفاده کنید. انصافا خیلی از این سوالات تو مصاحبه اومده بود و خیلی بهم کمک کرد.

اگه میخوای سوالات ببینی میتونی بری به صفحه سوالات مصاحبه حسابداری و هرچی سوال حسابداری که دنبالش میگردی رو پیدا کنی.

حالا که بحث استخدام و مصاحبه هم داغه باز میخوام یه کمک بهتون بکنم.

من تو سایتای زیادی دنبال کار گشتم که خیلیاشون واقعا خوب بودن و بهترین گزینه ها رو جلوم میذاشتن که واقعا برای انتخاب خودم گیج میشدم که کدومو انتخاب کنم.

بین این همه سایتی که داشتم دنبال کار میگشتم یه سایتی رو دیدم که به نظرم جالب اومد. تو این سایت تو صفحه استخدام حسابدار برای کارفرمایان و حسابداران و حتی کسایی که میخوان به عنوان کارآموز مشغول به کار شوند شرایط ویژه ای رو فراهم کردن و شما میتونید با هر عنوانی تو این سایت ثبت نام کنید و لیست کسانی که جویای کار هستند و یا کسایی که نیازمند پرسنل و کارآموز هستند را ببینید و مستقیما با آن ها در ارتباط باشید.

یکی از نکته هایی که به نظرم باید موقع استخدام شدن و مصاحبه کاری در نظر داشته باشید اینه که اعتما به نفس کافی داشته باشید و خودتون رو دقیقا اون چیزی که هستید نشون بدید. نه خیلی خودتون دست کم بگیرید و نه خیلی دست بالا رفتار کنید.

به سوالا با تومنینه جواب بدید و هول نشید و حتی اه جواب سوالی رو بلد نبودید خیلی موضوع رو نپیچونید.

این تجربیات من از استخدام حسابداری بود و به نظرم میتونه خیلی به شما کمک کنه.

استخدام حسابدارمصاحبه حسابداری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید