ویرگول
ورودثبت نام
at.employee7
at.employee7
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چه گاوصندوق ارزانی ارزش خرید دارد

سلام من تو یکی از نمایندگی های فروش گاوصندوق کار میکنم که میخوام امروز تجربه خودمو درباره خرید گاوصندوق بگم.

یکی از سوالاتی که برای خریداران گاوصندوق پیش میاد اینه که آیا گاوصندوق ارزان بی کیفیته ؟

از کجا بفهمیم چه گاوصندوق ارزانی ارزش خرید دارد؟ یک گاوصندوق باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ آیا قیمت نشانه کیفیت است؟


خلاصه باید بگم یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که مطرح میشود این است و من میخواهم در این مقاله راه هایی را که میتوان متوجه کیفیت بالای گاوصندوق شد را به شما بگویم.

اولین نکته ای که گویای کیفیت گاوصندوق است اعتبار نمایندگی و برندی است که گاوصندوق تان را از آنجا خریداری میکنید.

تو این چن سال نمایندگی های زیادی رو دیدم که بی کیفیت ترین گاوصندوق ها رو با قیمت حدود 10 درصد کمتر از بقیه نمایندگی ها میفروشند و همه فکر میکنند این نمایندگی ها سود کمتری میگیرند در حالی که روی همین گاوصندوق ها هم 40 50درصد سود میکنند.

اگر گاوصندوق ایرانی میخوایید بخرید حتما اون رو از تولید کننده به صورت مستقیم بخرید تا هم پول بیشتری به دلالان ندهید و هم از اصل بودنش مطمئن باشید.

گارانتی نکته دیگه ای هست که باید موقع خرید خیلی بهش دقت کنید. اگر گاوصندوق تقلبی باشه گارانتی ندارد.

گاوصندوق ارزان صرفا بی کیفیت نیست به شرط آن که دلیل ارزان بودن آن عرضه مستقیم از تولید کننده به خریدار باشد.

تو ایران کلا دو شرکت تولید کننده گاوصندوق هست :کاوه و گنجبان.

پس اگه گاوصندوق خارجی نمیخوایید حتما به نمایندگی های مستقیم این شرکت های تولید کننده گاوصندوق مراجعه کنید تا گاوصندوق باکیفیتی را بخرید.

خدمات پس از فروش نکته دیگه ای هست که باید موقع خرید گاوصندوق در نظر داشته باشید.

یک سری از مشتری های ما نمیخوان خیلی هزینه کنند ولی محصول فوق امنیتی میخوان!!!

خب باز هم راه حلی هست (:

شما میتونید گاوصندوق دست دومی رو بخریاد که سالم هست ولی به دلایلی فروخته شده.

دیوار و شیپور سایتای خوبین که میتونید از اونجا گاوصندوق تان را پیدا کنید ولی اگر میخواهید از سالم بودن آن مطمئن باشید باز هم من پیشنهاد میکنم از یکی از این دو برند که گفتم گاوصندوق دست دوم تون رو بخرید.

من میدونم که شرکت گنجبان گاوصندوق دست دوم هم میفروشه که کیفیت اون رو تضمین میکنه اما از برند کاوه خیلی اطلاع ندارم.

قسمت های مختلف گاوصندوق اصل با فلز و بتن ساخته میشود ولی اگر گاوصندوق تقلبی باشه بدنه اون از گچ ساخته شده.

برای تشخیص گاوصندوق ارزان تقلبی از اصل میتونید قسمتی از گاوصندوق متوجه شوید که از گچ ساخته شده یا نه.

اگر به قسمت سفید رنگی خوردید ینی تقلبیه و متاسفانه میخواهند سر شما کلاه بذارن.

من بهترین کاری که میتونم بکنم اینه که یه سایت معتبر که خودمون هم از اون گاوصندق هامون رو میخریم و میفروشیم بهتون معرفی کنم.

اگه میخوایید مدل های مختلف این گاوصندوق های ارزان رو ببینید میتونید وارد صفحه گاوصندوق ارزان بشید تا اگه تعداد زیاد هم خواستید بخرید با شما با قیمت عمده حساب کنند.


گاوصندوق ارزانارزانقیمت مناسبتشخیص گاوصندوق تقلبیارزان ترین گاوصندوق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید