ویرگول
ورودثبت نام
عطا
عطا
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

#2

توو
توو


بیاین فرض کنیم شما 30 سالتون هست. اگر از 30 سال کمتر دارین فکر کنین 30 سالتون شده و اگر سنتون بیشتر از 30 هست فکر کنین به 30 سالگیتون برگشتین. حالا از شما میپرسند چه کاری رو از همه بهتر انجام میدین؟ توی چه کاری بیشترین مهارت و اعتماد بنفس رو دارین؟؟ چی جواب میدین؟

حالا فکر کنین توی همین سنی که هستنن - الان چند سالتونه همون - الان تو چی خوبین؟ و آیا در حال انجامش هستین؟ دنبالش میکنین؟؟

من جواب های شما یا مس دیگه ای جز خودم رو نمیدونم ولی احتمال میدم ما در هر دو زمان توی یک چیز خوب بودیم. حالا فقط باید دنبالش بریم.

شروع یه بیزنس مثل زاییدن یک بچه ست. هم شوقش رو داری هم ازش میترسی چون نمیدونی قراره چه اتفاقی بیافته. تازه بعدش که میزایی دردسرهاش شروع میشه. ولی خوب دوسش داریم.

نه پول دارم, نه هنری نه ک.ن کار کردنی. حالا میخوام قیف و تنگ کنم یه کاری برا خودم شروع کنم به پول برسم.

۳۰ سالتونشروعزندگیدرمان گشادی واژنگشادیسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید