ویرگول
ورودثبت نام
عطا
عطا
خواندن ۱ دقیقه·۵ روز پیش

#7 اعصاب ندارم ولی ادامه میدم

الان یه کاغذ دستم دارم که نشون میده من از خرداد تا الان که تقریبا میشه ۳ ماه در مورد کارهایی مه میخواستم انجامشون بدم چقدر موفق بودم. توجه کردی؟ موفق بودم فقط خالا میخوام بدونم چقدر!
من میدونم. میخوام شما هم بدونین. در آخر هم میگم چرا تا آخر عمر این کاری که الان میکنم رو ادامه خواهم داد. باشد که شما هم بر هیولایی که داره جرتون میده غلبه کنید.
هممون اون نموداری که اولش یه شیب خیلی کمی داره و تقریبا موازی با زمان میره جلو و بعد مدتی شروع به شتاب گرفتن میکن و در زمانی کم شیبش به حالت عمپدی میل میکن. هممون این نمودار رو دیدیم. مخصوصا وقتی نمودار شتاب ارتفاع میگیره با خودمون گفتیم که یه روزی منم به همچین بازدهی توی کار و زندگیم میرسم. ولی بازم نمیدونستیم چجوری. من نمیگم من این کار و کردم! ولی من میگم من دیدم چجوری اینجوری میشه. سندشم همین کاغذی هست که الان جلومه و برا شما هم اینجا میزارم. نمودار خودم رو. چیزی که خودم توی زندگیم دیدم و زندگی کردم رو. اگر هم قرار باشه من چیزی بگم شما اینجایین که من و اصلاح کنین.
فردا منتظر ادامه این ماجرا و اینکه واسه ادامه راه میخوام چیکار کنم باشین.

one day I am healing ...next day I am breaking again. Both days I am not giving up. I

Your friend Ata

ادامهنموداربی اعصاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید