ویرگول
ورودثبت نام
Atefe Jafari
Atefe Jafari
خواندن ۳ دقیقه·۴ ماه پیش

باشگاه محتوا برای من که بود و چه کرد

من خیلی اتفاقی جلوی در باشگاه محتوا سبز شدم؛ یعنی اگر الان یک دوربین داشتم و می‌خواستم اون لحظه رو به تصویر بکشم اینجوری می‌شد:

صحنه اول

روز- خارجی

جلوی در باشگاه محتوا ایستادم و دارم سردر باشگاه رو نگاه می‌کنم که نوشته "تنها باشگاه غیر ورزشی ایران". خوب این عنوان خودش اونقدر جذاب هست که بخوای ببینی که تو باشگاه چه خبر هست و در رو باز کنی و بری تو

بعد از این صحنه که من در باشگاه رو باز می‌کنم و می‌رم تو، شما اون صحنه رو تو ذهنتون بیارید که مثل فیلم نارنیا یا آلیس در سرزمین عجایب،شخصیت داستان یه در ساده رو باز می‌کنه و ناگهان وارد یه دنیای دیگه میشه؛ برای من هم واقعا همین اتفاق افتاد.

· یه آزمون دادم تا توش توضیح بدم که چرا به این سرزمین عجایب سفر کردم و دوست دارم بودن تو باشگاه محتوا رو تجربه کنم و بعدش مصاحبه با آقای داریان و خانم قویمی که از اتفاقهای جذابی بود که در بدو ورود به باشگاه افتاد.حس خوبی که از همون ابتدا از شون گرفتم، بهم می‌گفت انگار جای درستی اومدم و اتفاقای قشنگی در انتظارم هست.

· خلاصه سفر من با بقیه همسفرهایی که همه با کلی هیجان واشتیاق اومده بودند از آخرهای فروردین ماه شروع شد. یه برنامه کامل با کلی مربی و همراه کاربلد بهمون دادند که بدونیم نقشه راه چی هست و قرار چه چیزهایی یاد بگیریم.بی اغراق هرچقدر جلوتر رفتیم، بیشتر فهمیدم که چقدر برنامه کامل و حرفه‌ایی هست. تمام مسیر تولید محتوا با نکته‌هایی که برای بهتر بودن توش نیاز داشتیم رو یاد می‌گرفتیم.از اینکه چه جوری داستان‌پردازی کنیم، با مشتری چه جوری بتونیم ارتباط برقرار کنیم، چه جور رفتار حرفه‌ایی داشته باشیم و .....

· به غیر از مربی‌هایی که خیلی حرفه‌ایی مثل یه رفیق راه کنارمون بودند، کمک‌مربی‌هایی داشتیم که واقعن به بودنشون دلگرم می‌شدیم و کمک می‌کردند جاهای تاریک مسیر، روشن بشه تا بتونیم با اطمینان و اعتماد بیشتری قدم برداریم.

· از اتفاق‌های بی‌نظیر دوره وجود همراه‌هایی بود که همگی تلاش می‌کردند تا به همدیگه کمک کنند و باهم پیش برن.مثل موقع‌هایی که می‌خواستیم مشق عشق‌هامون رو تحویل بدیم و یا سوالی اگر داشتیم همه در پیدا کردن جواب کمک می‌کردیم به همدیگه

· جسارت انجام دادن با تمام اشتباه‌ها و در مسیر پیش‌رفتن اتفاق بزرگی بود که برای من در باشگاه محتوا بسیار زیاد افتاد. منی که همیشه با این احساس درگیر بودم و هر دفعه باهاش روبه‌رو شدم و شاید در نهایت تونستم باهاش دوست بشم و دوباره یاد بگیرم که قدرت شروع ناقص بهتر از شروع نکردن هست.

· من مطمئن هستم که هرکسی در هر سطحی باشه در زمینه تولید محتوا توی این باشگاه حداقل چند سطح بالاتر می‌ره،با توجه به میزان دانش و اطلاعات درستی که دریافت می‌کنه و اگر تلاش بیشتر داشته باشه بسیار متفاوت خواهد بود.

· برای من تازه شروع ماجرا هست و می‌تونم به خودم بگم که به پایان آمد این دوره اما حکایت همچنان باقیست.

· اگر یه روز گذرتون افتاد جلودر باشگاه محتوا حتما در باشگاه رو باز کنید و برید تو؛ اونجا یه قطار منتظر شماست که شما رو به یه سفر جذاب با کلی مناظر تازه ببره

· جواب سوال رو بخوام بدم، می‌تونم بگم باشگاه محتوا برای من مثل سفر بود؛ از اون سفرهایی که توش پخته و با تجربه می‌شی، از اون‌هایی که وقتی برگردی دیگه اون آدم قبل از سفر نیستی.

پ ن:

بعد از پایان اون صحنه اول که خارجی- روز بود میشه یه بازگشت به گذشته یا فلش بک زد به چندتا صحنه که بفهمیم من چطور به باشگاه محتوا رسیدم،چون اون‌ها هم داستان جذاب خودشون دارند؛ شاید اون‌ها رو هم تعریف کردم

این داستان ادامه دارد...


تولید محتواسفرشروعفلش بکباشگاه محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید