ویرگول
ورودثبت نام
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آیا متخصص‌ها هم از خودسانسوری رنج می‌برن؟

تا حالا به شبکه‌های اجتماعی افرادی که پوزیشن‌های مهم تو شرکت‌های بزرگ جهانی دارن، دقت کردین؟
من معمولا وقتی برای اولین بار با همچین آدم‌هایی تو اینترنت آشنا می‌شم به صفحه‌های کاربری‌شون یه سری می‌زنم و می‌دونین چی برام از همه جذاب‌تره؟
اونا خیلی خودشونن؛ نه این که بگم شوآف ندارن‌ها، منظورم اینه که علایق فردی خودشون رو معمولا بدون فیلتر خاصی نشون می‌دن.
انگار اونا درگیر ذهن قضاوت‌گر مخاطب‌هاشون نیستن؛ شاید هم داستان از اون جایی آب می‌خوره که زندگی شخصی‌شون قرار نیست تو زندگی حرفه‌ایشون تاثیر بذاره.
برای این که شما هم بتونین ماهیت چیزی که دارم درموردش صحبت می‌کنم رو بهتر درک کنین به پیج Bozoma Saint John که عناوین بزرگی تو صنعت تبلیغات و تو شرکت‌های اپل، نتفلیکس و اوبر داشته، سر بزنین
و اون رو با یه فرد که می‌تونسته همچین پوزیشن‌هایی رو تو ایران داشته باشه مقایسه کنین.

راستی ناگفته نمونه که این خانم خوش‌انرژی تو سال 2021 از طرف مجله Forbes لقب یکی از تاثیرگذارترین chief marketing officerهای جهان رو گرفته پس نگاه انداختن به آدرس صفحه لینکدین‌ش هم خالی از لطف نیست:)


خودسانسوریقضاوتتبلیغاتBozoma Saint Johnشبکه‌های اجتماعی
فقط می‌دونم دنیای تبلیغات برام زیادی جذابه؛ هنوز خیلی راه دارم برای کشف خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید