ویرگول
ورودثبت نام
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

با تابوشکنی، مخاطب‌هامو جذب می‌کنم!!!

یکی از پست‌های اخیر من که بازدید خیلی خوبی گرفت، درمورد کتاب‌دوست‌هایی بود که با محتویات کتاب آشنایی نداشتن و با اسم بردن از کتاب‌های مختلف خودشون رو فرهیخته معرفی می‌کردن؛ اما تو این پست می‌خوام یه روش دیگه‌ای رو معرفی کنم که بعضی‌ بلاگرها یا کسب‌کارها تو شبکه‌های اجتماعی دست روش می‌ذارن و فارغ از چیزی که واقعا هستن، خودشون رو صاحب خرد و اندیشه معرفی می‌کنن.

این مدل آدم‌ها از تابوهای جامعه استفاده می‌کنن و اون‌ها رو زیر سوال می‌برن و خیلی راحت توجهی که لازم دارن رو به سمت خودشون جلب می‌کنن.

خیلی جذابه که یکی بیاد و به صراحت بیان کنه که چرا تو جامعه ما کسی راحت از پریود صحبت نمی‌کنه؟

یا مثلا بگه چرا هیچ‌کس از روابط قبل از ازدواجش به راحتی صحبتی نمی‌کنه؟

نوشتن این سوال‌ها حتی برای من هم سخته ولی فکر کنید یکی پیدا بشه و زمان زیادی رو به پرداختن به این مدل تابوها اختصاص بده؛

همه تحسینش می‌کنیم ولی شاید متوجه نشیم پشت این محتواها چه تبلیغاتی برای خودش راه انداخته و چه افکاری رو داره به خورد ما میده.

مثال بارزش رو اگه یادتون بیاد یه روانشناس بود که تونست با این مدل استوری‌هاش تو اینستگرام نزدیک یک میلیون فالوور جذب کنه و یه کلینیک بزرگ و پر از مشاور بی‌سواد رو دور هم جمع کنه.

این کلینیک همچنان داره از این روش کسب سود می‌کنه و کلاه‌های بزرگ‌تری سر مخاطب‌های جوونش می‌ذاره.

این نوع کلاه‌برداری‌ها، شناسایی‌شون خیلی سخت‌تره و ممکنه موقعی متوجهشون بشیم که خودمون هم هزینه و زمان زیادی رو صرف تبلیغات برای اونا کنیم.

خلاصه مثل همیشه راهی نداریم جز مطالعه و آگاهی بیشتر.

ممنونم می‌شم اگه راهکاری برای شناسایی این مدل دزدها دارین با من درمیون بذارین✌?


شبکه‌های اجتماعیبازاریابیتبلیغاتبازاریابی محتواییتابوشکنی
فقط می‌دونم دنیای تبلیغات برام زیادی جذابه؛ هنوز خیلی راه دارم برای کشف خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید