ویرگول
ورودثبت نام
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

برند دیدار خشکی یه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری رو از بین برده

من همیشه دوست داشتم که می‌تونستم یه پلتفرم خاصی با مخاطب‌های زیاد داشته باشم و توش درمورد کسب‌وکارهای خلاقانه صحبت کنم؛ اینطوری با یه تیر چندتا نشون می‌زدم.
هم خودم و هم بقیه با کسب‌وکارهایی که متفاوتن آشنا می‌شدن، هم سود اون کسب‌وکارها بالا می‌رفت و هم همه‌مون جسارت بیشتری برای اجراهای ایده‌های جذابمون پیدا می‌کردیم.
من شبکه بزرگی ندارم ولی شاید بتونم همین چند نفری که اینجا دورهم هستیم رو با کسب‌وکارهای متفاوت و جذاب آشنا کنم.
قبلا درمورد کافه دست نوشتم، امروز می‌خوام درمورد یه برند ایرانی دیگه که چشمم رو گرفته حرف بزنم.
شاید بهتر باشه بگم برندی که خیلی خوب حواسش به بازاریابی محتوایی هست و نه‌تنها تو حوزه‌ی خودش دوره برگزار می‌کنه بلکه محتواهای وبلاگ ارزشمندی هم برای مخاطب‌های هدفش تولید کرده.
این برند نرم افزار CRM، دیداره که از محتواهای بصری‌ با خطوط خمیده هم برای از بین بردن خشکی یه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌کنه.
می‌تونین به سایت‌شون سر بزنین، شاید شما نظر متفاوت‌تری نسبت به این برند داشتین؛ خلاصه به قول خارجی‌ها Let me know...


بازاریابی محتواییبرند ایرانیبازاریابیتبلیغاتبرند موفق
فقط می‌دونم دنیای تبلیغات برام زیادی جذابه؛ هنوز خیلی راه دارم برای کشف خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید