ویرگول
ورودثبت نام
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

رویداد NMACC چیه که آمریکایی‌ها رو به هند کشونده؟

دیروز با توجه به اخبار روز دنیا متوجه شدم که بعضی از سلبریتی‌های آمریکایی به یه کشور آسیایی یعنی هند اومدن. خیلی برام عجیب بود چون هند رویدادهای جهانی خاصی نداره که بتونه خبرهای دنیای موسیقی و هنر رو به سمت خودش بکشونه؛ پس پیگیر شدم ببینم چه خبر بوده.
با چندتا سرچ ساده متوجه شدم که بله، هند هم مثل خیلی از کشورهای توسعه‌یافته آسیایی امروز، یه برنامه توسعه جدید داره و می‌خواد مردم جهان رو با فرهنگ و هنر هند آشنا کنه.
در حقیقت اولین مرکز فرهنگی هنری چند رشته‌ای (NMACC) در بمبئی روز آخر March با حضور سلبریتی‌های معروف هند و جهان افتتاح شده؛ این ساختمون سه طبقه قراره از این به بعد میزبان هنرهای نمایشی و تجسمی باشه که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا هماهنگه.
تو مراسم افتتاحیه که سه روز رو شامل می‌شده درمورد فرهنگ، هنر، موسیقی و مد در هند صحبت می‌کنن و از همه مهم‌تر اون رو به نمایش می‌ذارن.
اگه ویدئوهای این مراسم رو ببینین متوجه میشین که چقدر زیرکانه و جذاب سلبریتی‌ها رو با سبک رقص هندی آشنا می‌کنن.
ناگفته نمونه که چشم انداز NMACC اینه که بهترین چیزهایی رو که هند برای ارائه به جهان داره به نمایش بذاره و جهان رو به هند بیاره.
خلاصه خواستم بگم که تبلیغات این جور جاها و در کنار اقتصاد هم به کار گرفته می‌شه تا در آینده تاثیر بزرگی در درآمدها و سرمایه‌گذاری‌های خارجی یک ملت داشته باشه؛ چیزی که تو اقتصاد کشور ما به شدت کمبودش وجود داره.

NMACC
NMACC


هندرویداد فرهنگی هنریتبلیغاتاقتصادبرنامه توسعه
فقط می‌دونم دنیای تبلیغات برام زیادی جذابه؛ هنوز خیلی راه دارم برای کشف خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید