ویرگول
ورودثبت نام
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

مرگ متیو پری فرندز و درس بازاریابی

همین پریروز بود که همه‌مون با خبر شوکه‌کننده مرگ متیو پری روزمون رو شروع کردیم؛ متیو پری برای طرفداران سریال فرندز من جمله خود من، کاراکتر بسیار دوست‌داشتنی بود؛ ولی این محتوای من قرار نیست از قالب محتواهای بازاریابی خارج بشه و این بار هم می‌خوام توجه‌تون رو به یه نکته‌ی تبلیغاتی دیگه که برای خودم جالب بود، جلب کنم.
.
همیشه وقتی یک اتفاق ناگهانی تو دنیا میوفته، کسب‌کارها و افراد تاثیرگذار با واکنش درست‌شون می‌تونن چهره برند خودشون رو جذاب‌تر کنن یا توجه‌ها رو به سمت خودشون بکشونن.
حالا تو این بین من فکر می‌کنم یکی از بهترین رویکردها رو چارلی پوث، خواننده محبوب، تو کنسرتش داشت که مخاطب‌هاش رو در ابتدا با موزیک سریال فرندز غافلگیر کرد و در ادامه آهنگ معروف خودش رو که در مورد از دست دادن یک دوست و امید به دیدار اون تو دنیای دیگه بود خوند.
به نظر من این خواننده خیلی خوب تونست آهنگ پرطرفدار خودش رو در موقعیت مناسب به طرفدارهاش هدیه بده؛ اینطوری شاید فقدان چندلر فرندز با موزیکی دیگه، به جز موزیک فرندز همراه بشه.
.
نظر من این بود؛ نظر شما چیه؟ ?

https://youtu.be/Q05Ezh6cWBI?si=1ajxNLcuzCAlJWR-


متیو پریتبلیغاتبازاریابیسریال فرندزمرگ متیو پری
فقط می‌دونم دنیای تبلیغات برام زیادی جذابه؛ هنوز خیلی راه دارم برای کشف خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید