ویرگول
ورودثبت نام
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نرخ Open Rate تو بازاریابی پیامکی انقدر مهمه؟

دیروز تو سایت‌های خارجی دنبال مثال برای کپی‌رایتینگ پیامک‌های تبلیغاتی می‌گشتم که یاد پیامک‌های تبلیغاتی تو کشور عزیزمون افتادم.
خود من به شخصه که تو لینکدین بازخوردهای خیلی بدی نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی می‌بینم. من فکر می‌کنم کپی‌رایترهای محترم در لحظه نگارش چنین پیامک‎‌هایی، فقط بر روی باز شدن پیام‌ها توسط مردم و بالا بردن Open Rate تمرکز دارن؛ اما من به عنوان یه مخاطب ساده و کسی که به علم تبلیغات علاقه داره باید بگم که ما یه سری مفاهیم ساده‌ی دیگه هم داریم.
قیف بازاریابی یکی از این مفاهیمه که تقریبا همه‌مون بهش آشنایی داریم ولی ازش استفاده نمی‌کنیم.
می‌شه گفت اکثر پیامک‌های تبلیغاتی که ما دریافت می‌کنیم به هدف آگاهی از برند (اولین مرحله از قیف بازاریابی) تشکیل می‌شن؛ اما ما می‌تونیم با استفاده از یک کپی خلاقانه، خیلی راحت دو مرحله رو یه جا طی کنیم؛ یعنی نه تنها افراد رو با برند خودمون آشنا کنیم بلکه به اون‌ها حس خوب هم بدیم.
به این معنی که اون‌ها رو برای آشنایی با برند خودمون علاقه‌مند کنیم؛ شاید اگه حواسمون به این نکته باشه کپی‌های بهتری رو بسازیم و برندمون رو حالا حالاها تو ذهن‌ها موندگار کنیم.
.
شما تا حالا پیامک تبلیغاتی جذابی از یه برند ایرانی دیدین که بتونین به من معرفی کنین؟

sms marketing
sms marketing



بازاریابیبازاریابی پیامکیsmsmarketingبازاریابی محتواییکپی‌رایتینگ
فقط می‌دونم دنیای تبلیغات برام زیادی جذابه؛ هنوز خیلی راه دارم برای کشف خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید