ویرگول
ورودثبت نام
آتنا ولیزاده دیلمقانی
آتنا ولیزاده دیلمقانی
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

اینبو یا دیجی ممبر ؟

داشتن یک کسب و کار در اینستاگرام و به صورت کلی کسب درآمد از راه‎‌های مجازی فکری است که همه‎‌ی ما حداقل یک بار به آن فکر کرده‌ایم. من هم مانند میلیون‌ها نفر دیگر در کنار کار دائمی که داشتم به صورت مداوم به این موضوع فکر می‌کردم که چه می‎شد اگر می‎توانستم یک کسب و کار که برای خودم باشد را پیاده سازی کنم. در این راه با موانع و سختی‌های بسیاری مواجه شدم. رشد یک پیج، افزایش تعداد فالوورها، انجام تبلیغات سود آور و ... از جمله کارهای چالش برانگیزی بود که در این مسیر با آن‌ها مواجه شدم. برای مثال برای خرید خدمات اینستاگرامی (فالوور، لایک، ویو و کامنت) بین دو سایت اینبو و دیجی ممبر مردد بودم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تجربیات خود در این زمینه را به شما منتقل کنم.

اینبو یا دیجی ممبر
اینبو یا دیجی ممبر
حتما بخوانید : بهترین سایت خرید فالوور، لایک، کامنت و ویو اینستاگرام


چه زمانی نیاز به فالوور پیدا کردم؟

بعد از این استراتژی کسب و کار من را چیدم و فهمیدم که از چه طریقی می‌‎خواهم درآمد کسب کنم شروع به تولید محتوا کردم. آنطور که در دوره‌های آموزشی مشاهده کرده بودم، متوجه شدم که باید به شکل و شیوه‌های متنوعی برای انجام این کار اقدام کنم. برای مثال پست‌های عکسی، ویدئوی یک دقیقه‌ای، IGTV، استوری گذاشتن شکل‌هایی بود که من محتوایم را از طریق آن‌ها به اشتراک می‎گذاشتم. سعی می‎کردم که محتوا را تا جایی که می‎توانم جذاب کنم تا افراد بسیاری به سمت پیج اینستاگرام من جذب شوند.

همه چیز خوب پیش می‎رفت و تعداد فالوورهای من به 5000 تا رسیده بود. اما یک مشکل اساسی وجود داشت. با این که تعداد فالوورهای من بدون هیچ گونه تبلیغی و بر اساس تولید محتوا زیاد شده بود اما تعداد درخواست ‎هایی که برای خرید انجام می‎شد خیلی کم بود. واضح بگویم! کسی از من چیزی نمی‎خرید!

این موضوع بعد از این همه تلاش مرا آزرده کرد. به این فکر کردم که خطای من کجاست. دوباره چندین ساعت دوره را بازبینی کردم و از اساتید این حوزه سوالاتی در این رابطه پرسیدم. در نهایت متوجه خطایم شدم!

حتما بخوانید : راهنمای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام


اعتماد در اینستاگرام همه چیز است

خیلی عجیب است اما من تا به حال متوجه نشده بودم که تعداد فالوور یکی از عوامل تعیین کننده موفقیت در این شبکه اجتماعی است. مردم ممکن است از پیج‌‎هایی که محتوای خوبی می‎گذارند خوششان بیاید و آن‌ها را فالو کرده و یا این که برای پست‎هایشان لایک و کامنت ارسال کنند اما زمانی که بحث خرید و پرداخت پول به میان می‌آید، قضیه به صورت کلی تغییر خواهد کرد.

عموم مردم برای خرید و اطمینان کردن به یک پیج به جای توجه به محتوا، به تعداد فالوورهای موجود در آن توجه می‎کنند. این موضوعی بود که من به صورت کامل از آن غافل بودم در حالی که خودم هم چنین حسی را نسبت به پیج‌های کم فالوور داشتم. این جا بود که به این موضوع فکر کردم که چگونه می‎توان تعداد فالوورها را افزایش داد؟ تبلیغات بهتر است یا خرید فالوور؟ به تولید محتوا ادامه بدهم یا نه؟

در نهایت متوجه شدم که بهترین گزینه‌ی پیش رو برای من خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام است. چرا که هم زمان کمی نیاز دارد و این که هزینه‌ی آن هم چندان بالا نیست. بنابراین تصمیم گرفتم که فالوور اینستاگرام بخرم. اما چالش دوم من در این زمان آغاز شد. فالوور خوب را از کجا بخرم؟ دنیای محصولات اینستاگرامی به شدت شلوغ و درهم برهم بود. به همین خاطر اقدام به پرس و جو کردم. نتیجه این پرس و جو‌ها مرا به دو سایت اینبو و دیجی ممبر رساند. اما کدام یک از این ها سایت مناسب من برای خرید فالوور بودند؟


اینبو یا دیجی ممبر

شخصیت من طوری است که واقعا بعد از مدت‎ها فکر کردن نمی‎توانم تصمیم بگیرم که کدام یک از گزینه ها می‎تواند برای من مناسب باشد. به همین خاطر تصمیم گرفتم که از خدمات هر دو سایت استفاده کنم و در نهایت تصمیم بگیرم که با کدام یک از آن‌ها همکاری طولانی مدت داشته باشم. همین موضوع باعث شد که بتوانم این دو سایت را به خوبی با یکدیگر مقایسه کنم.


ویژگی های سایت دیجی ممبر

در گام نخست تصمیم گرفتم که از خدمات سایت دیجی ممبر استفاده کنم. یکی از نکاتی که از این سایت توجهم را به سوی خود جلب کرد، کیفیت بالای فالوورهای آن بود. فالوورهایی که از این سایت دریافت کردم تا حد بسیار بالایی واقعی و فعال بودند. به طوری که از فالوورهای خریداری شده هم لایک و کامنت دریافت می‎کردم و این برای منی که یک پیج فروش محصول در اینستاگرام داشتم بسیار عالی بود.

نکته‌ی مهم دیگر که توجهم را جلب کرد، ضمانت بازگشت وجهی بود که در این سایت دیده می‎شد. در واقع این سایت به تمام مشتریان خود این قول را داده بود که اگر از کیفیت محصول مد نظر خود راضی نبودند می‎توانند کل مبلغ پرداختی را پس بگیرند. البته از کیفیتی که از محصولات آن‎ها دیدم دادن چنین پیشنهادی منطقی به نظر می‎رسد. چرا که 99 درصد از مشتریان هرگز چنین کاری را انجام نمی‎دهند.


ویژگی‎ های سایت اینبو

اما وسوسه برای برخورداری از فالوورهایی باز هم با کیفیت بیشتر مرا رها نمی‎کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم که یک بار از سایت اینبو هم اقدام به خرید فالوور کنم. متاسفانه متوجه شدم که فالوورهای این سایت با این که از کیفیت خوبی نسبت به سایر سایت‎ها برخوردارند اما به حد کیفیت فالوورها و دیگر محصولات سایت دیجی ممبر نمی‎رسید. با این حال می‎توان آن را قابل قبول دانست.

اما نکته‌ی خوب دیگر قیمت خوب محصولات و پشتیبانی کامل آن‌ها بود که توجهم را به سوی خود جلب کرد.

حتما بخوانید : آموزش کسب درآمد از اینستاگرام


سخن نهایی

خواندن داستان و سرنوشت آدم های دیگر حتی اگر بسیار کوتاه و مختصر باشد باز هم جذاب است. به همین خاطر سعی کردم تا اتفاقاتی که در این مدت یک سال بر من گذشت را در قالب یک داستان برای شما تعریف کنم. نکته این جاست که فعالیت در شبکه‌های مجازی و کسب درآمد گرچه به نظر آسان می‎رسد اما نکات ریز بسیاری دارد که باید آن‌ها را رعایت کرد. یکی از همین ها افزایش فالوور، لایک، کامنت و ... از طریق سایت‎ های معتبر و باکیفیتی مانند دیجی ممبر است. در نهایت لازم است به شما بگویم که اگر کیفیت فالوور برایتان مهم است احتمالا سایت دیجی ممبر گزینه‌ی بهتری برای شما خواهد بود.

دیجی ممبراینبوخرید فالوورخرید لایکافزایش فالوور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید