ویرگول
ورودثبت نام
آتنا ولیزاده دیلمقانی
آتنا ولیزاده دیلمقانی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

برنامه تولید محتوا من در اینستاگرام

تولید محتوا در هر زمینه جزو اصلی ترین شاخص های موفقیت در رسانه و شبکه های اجتماعی است. داشتن یک برنامه خوب و منظم برای تولید محتوا در اینستاگرام میتواند برای شما در جذب و افزایش فالوور بسیار کمک کننده باشد.

برنامه تولید محتوا در اینستاگرام
برنامه تولید محتوا در اینستاگرام


در این پست دوست دارم برنامه روزانه خود را بر اساس روز های هفته قرار بدم، تا شما یک دید کلی از کارها و وظایف روزانه هفته خود داشته باشید.

جالب است بدانید که من چندان در اینستاگرام فعال نبودم ولی خیلی دوست داشتم که تعداد فالوور واقعی و هدفمند زیادی در پیجم داشته باشم و در یک حیطه زمینه مشخص صاحب کرسی باشم. بعد از مطالعات خیلی زیادی که داشتم تصمیم گرفتم چنین برنامه ای به صورت کلی برای تولید محتوا پیج اینستاگرام خود طرح ریزی کنم.

البته این برنامه تولید محتوا در اینستاگرام، کاملا طبق برنامه زندگی من و شخصیت فالوور های من است. شما میتوانید طبق زندگی خود برنامه و استراتژی تولید محتوای شخصی خود را داشته باشید، این پست تنها به شما کمک می کند که دید مناسبی از برنامه ریزی داشته باشید.

مقالات مفید : 20 پنل افزایش فالوور و لایک اینستاگرام رایگان


برنامه تولید محتوا روز شنبه و یکشنبه

برنامه تولید محتوا روز شنبه و یکشنبه
برنامه تولید محتوا روز شنبه و یکشنبه

سبک زندگی و عقاید شخصی خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، در این مورد سعی نکنید که زیاد اغراق در بیان افکار و ارائه خود داشته باشید. بهتر است که خود اصل و واقعی خود را به دوستاران و دنبال کنندگان خود ارائه دهید.

مقالات مفید: چرا نیاز به خرید فالوور اینستاگرام داریم؟


برنامه تولید محتوا روز دوشنبه

برنامه تولید محتوا روز دوشنبه
برنامه تولید محتوا روز دوشنبه

روز دوشنبه من سعی میکنم از اتفاق های مهمی که در طول هفته رخ داده و من از این اتفاق ها درس مهمی گرفتم را با فالوورها به اشتراک میگذارم. همچنین سعی میکنم نظر آنها در این مورد را نیز در قالب یک استوری دریافت کنم.

مقالات مفید : آموزش بلاگری در اینستاگرام


برنامه تولید محتوا روز سه شنبه

برنامه تولید محتوای روز سه شنبه
برنامه تولید محتوای روز سه شنبه

در زمینه تخصصی خود که علم کافی در آن زمینه دارید، مطالب جالب و آموزشی با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. این کار باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود که در نتیجه شما به کمک این تخصص شروع به درآمدزایی خواهید کرد.

مقالات مفید : بهترین سایت های خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام


برنامه تولید محتوا روز چهارشنبه

برنامه تولید محتوا روز چهارشنبه
برنامه تولید محتوا روز چهارشنبه

از مخاطبان خود بپرسید که در چه زمینه بیشتر درگیر هستند و سعی کنید در برنامه های آینده خود راه حلی برای رفع مشکلات فالوور های خود ایجاد کنید.


برنامه تولید محتوا روز پنج شنبه

برنامه تولید محتوا روز پنج شنبه
برنامه تولید محتوا روز پنج شنبه

روز پنجشنه اغلب فالوورها تعطیل هستند یا در گردش هستند، امروز لازم نیست که فعالیت شدید در اینستاگرام داشته باشید، میتوانید یک پیشنهاد ویژه خوب و به درد بخود به فالوورهای خود ارائه بدید که به رشد کسب و کار شما کمک کند و مشکلی از مشکلات فالوورهای شما را حل کند.


برنامه تولید محتوا روز جمعه

برنامه تولید محتوا روز جمعه
برنامه تولید محتوا روز جمعه

چالش های زندگی خود را میتوانید بیان کنید و بگید که چه برنامه ای برای سر و کله زدن با این چالش دارید، این کار باعث محبوبیت و خودمانی بودن شما در بین فالوورهای شما می شود.


منبع:
https://medium.com/@UrGirl/my-instagram-content-plan-ce382b93afb2



تولید محتواتولید محتوا در شبکه های اجتماعیتولید محتوا در اینستاگراماینستاگراماستراتژی تولید محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید