ویرگول
ورودثبت نام
Ava Khoram
Ava Khoram
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

برای شادی روح بازار خودروی ایران، اجماعا صلوات...

نمیدونم شمام یادتون بیاد یا نه ولی اولین باری که بازار خودروی ایران یهو ترکید، حوالی سال 91 و 92 بود.یادمه اون زمان پراید هنوز 8 میلیون تومان بود، ولی خب 8 میل درصدیون هم پول کمی نبود.

☹️ این بنده خدام فاتحه بدید ، خیلی وقته مرده و جاش خالیه...
☹️ این بنده خدام فاتحه بدید ، خیلی وقته مرده و جاش خالیه...

البته این قیمت زیاد دوامی نیاورد، همینکه به زمستون و نزدکای عید سال بعدش رسیدیم یهو پراید رفت روی 20 میلیون. اون زمان برای خودش خیلی سروصدا کرد، حتی کمپین هایی هم تشکیل شد برای نخریدن و اینا....ولی از ماست که بر ماست...بگذریم.

حالا الان باید چجوری خودروی اقساطی بخریم؟

اگر یه عبارتی مثل "خرید خودروی اقساطی با کمترین پیش پرداخت" رو توی گوگل سرچ کنید تا دلتون بخواد سایت هست که دارن خودرو می فروشن و اقساطی هم کار میکنن. البته بماند که کلا خودرویی توی بازار نیست، ولی بهرحال اینا دارن هنوز کار میکنن، از کجا؟ خدا میدونه...!

من خودم اینو تست کردم و نتایج جالبی دستگیرم شد. به نظرم خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت یه نتیجه ای رو برام میاورد که شرایط خرید به شرایط جیب منم بخوره! ولی بازم کار جالب تر شد. سایتای مختلفی بهرحال هستن که ازین کارا میکنن ولی یه حسی بهم میگه مفهوم "کمترین پیش پرداخت" براشون اصلا معنا نشده. توی سایتش زده 90 درصد پیش پرداخت !!! :|

از این جور آگهی ها زیاده ولی بلاخره یه چیز تقریبا درست حسابی هم پیدا کردم. اگر فن خودرو هستید (منظورم پروانه رادیاتور یا کولر نیستا... ?اگر عشق خودرو اید) یه سری به این صفحه بزنید. شاید زد به سرتون ماشین بخرید ? این صفحه : " خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت "
خلاصه اگر شمام جایی سراغ دارید که یه اطلاعات درست و حسابی بده به منم معرفی کنید.

خرید اقساطی خودروفروش اقساطیکمترین پیش پرداخت
نویسنده فریلنس هستم و علاقه زیادی به نقد محتوا دارم. خوشحال میشم نوشته های منو دنبال کنید و نظراتتون رو با من به اشتراک بگذارید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید