ویرگول
ورودثبت نام
آوا بهاری
آوا بهاری
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه خرید لپ تاپ


خرید لپ تاپ و انتخاب لپ تاپ مناسب واقعا کار سختی هست و نمیشه به راحتی و از روی ظاهر لپ تاپ پی برد که کدومش مناسبه. اینکه چه اندازه ای، با چه ویژگی و با چه قیمتی بخری برای من که خیلی سخت بود. نیاز به لپ تاپ داشتم اما خیلی آگاهی در این زمینه نداشتم. بنابراین تصمیم گرفتم تو اینترنت یه تحقیقی در این زمینه داشته باشم اما بعضی سایتها خیلی تخصصی بودن و از بیشتر کلماتشون سر در نمی آوردم. رفتم تو سایت دیجی کالا و برام لیستی از انواع کامپیوترها با قیمتهای مختلف آورد. واقعاً گیج شده بودم و نمی دونستم کدوم لپ تاپ برای کارم مناسبه. تا اینکه تصمیم گرفتم برم پیش دوستم. رشته اش کامپیوتر بود و خیلی اطلاعات در مورد کامپیوتر داشت. بعد از کلی مشورت وتوضیح اینکه برای چی میخوام لپ تاپ بخرم تصمیم گرفتیم باهم بریم و یه لپ تاپ مناسب بخریم.


تجربه ای که من در خرید لپ تاپ کسب کردم این بود که قبل از هر چیز باید در مورد استفاده اصلی خودتون از لپ تاپ فکر کنید، هدف اصلی تون از خرید لپ تاپ رو مشخص کنید. من تجاربی رو که یاد گرفتم به طور خلاصه براتون شرح میدم تا شما هم مثل من برای خرید لپ تاپ زیادی وقت صرف نکنید. پس در خرید لپ تاپ این موارد رو در نظر بگیرید و هدفتون رو مشخص کنید که برای چه کاری می خواهید از لپ تاپ استفاده کنید. برای کارهای دفتری یا انجام تکالیف مدرسه ، بازی، استفاده اینترنتی و یا تولید محتوای رسانه ای، کدام یک برای شما در اولویت هستن. شاید در ظاهر اینا باهم فرقی نداشته باشن ولی خیلی مهمه که هدف تون رو دقیق مشخص کنید. بعد از اینکه هدف تون رو مشخص کردید حالا راحت تر می تونید تصمیم بگیرید که کدوم کامپیوتر با چه امکاناتی براتون مناسب تره. من که لپ تاپ مناسب خودم رو به کمک دوستم از فروشگاه امیر کبیر ارومیه خریدم و ازش راضی هستم.

بالاخره این روند خرید لپ تاپ بهم کمک کرد که لپ تاپ ها رو از هم تشخیص بدم و بدونم که شاید ظاهرشون شبیه هم هست اما کارآیی و کاربردهاشون خیلی متفاوت از هم هست.

انتخاب لپ تاپراهنمای لپ تاپنکات خرید لپ تاپلپ تاپ
کارشناسی ارشد مدیریت و علاقه مند به کشف دنیای اطراف
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید