ویرگول
ورودثبت نام
آویشَن
آویشَن
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

صد... (مرورنامه به سبک آویشن!)

حدود نوزده روز و بیست ساعت مونده به عید! انقدر خوشحالم که نگو! دارم میمیرم از ذوق ولی مطمئنم این بیست روز قراره دو سال طول بکشه!!!

افراد دنبال کننده ام 99 تا ان! خودم نفهمیده بودم تا اینکه آلبالو توی پست قبلی گفت بهم. خیلی خوشحال شدم که دارم به صد نفر میرسم!، اما در عین حال، عذاب وجدان گرفتم. اینکه خیلیا توی ویرگول دنبال کننده هاشون از من کمتره ولی در عین حال خیلی پست های بهتری دارن. اما من حدود سه چهارم پستام چرت خااااااالصه.

کلی هدف داشتم برای امسال که اگه بخوام نام ببرم، تقریبا هیچیشو انجام ندادم. همش هم تقصیر خودم بوده. ولی میشه تا آخر سال یه کارایی بکنم دیگه؟ نمیشه؟

امسال چند تا کار کلی داشتم که ترکید:

  • پادکست رادیو آویشن!
  • یه پیج اینستاگرام (ایده اش تازگیا به ذهنم خطور کرده)
  • کانال یوتوب (اینا قضیه داره احتمالا بعدا بهتون بگم، من جلوی دوربین نمیرم. فعلا قرار نیست قیافه منو ببینین!)
  • برنامه ریزی کنم برای کارام!
  • ساخت و انتشار یه scp جدید! (توضیحات کلی را اینجا نخوانید)

خب هیچکدوم به نتیجه نرسید به جز پادکست که اونم موند رو دستم!

حالا من تا آخر سال میخوام چیکار کنم:

از اول پادکست رادیو آویشن رو شروع میکنم! قسمت صفر رو دوباره درست میکنم و سعی میکنم از موزیک های بدون کپی رایت استفاده کنم که بتونم انتشارش بدم توی اپ های خارجی!

یوتوب واقعن نمیشه قبل عید اولویت آخر میذارمش. قضیه اش هم الان تعریف نمیکنم. بعدا میگم.

پیج اینستا هم (مرتبط نیستن اینا! نه یوتوب نه اینستاگرام نه پادکست) باید وقت بذارم یه هفت هشت تایی پست آماده بکنم.

اون scp هم باید خیلی روش وقت بذارم. وبسایت اس‌سی‌پی فاندیشن واقعا رابط کاربری افتضاحی داره. ولی ایده‌هه اومد دیگه چه میشه کرد! احتمالا باید یه سری پست بذارم و کارامو از ایده تا منتشر کردن توی وبسایته میذارم!

پست های توی ویرگولو باید یه نظمی بدم. دیگه نمیخوام چرت و پرت بنویسم! احتمالا پست ها رو بکنم سری ای. سازماندهی شده و مرتب! البته من نمیتونم چرت و پرت نگم شاید این وسطا یه چیزایی هم گذاشتم!

پستام رو پرمحتوا تر میکنم. یسری پست های مقاله مانند اضافه میکنم.

اون پستمو یادتونه گفتم یه بولت ژورنال ساختم؟ از اونموقع تا حالا بهش سر نزدم?

هم خیلی گنده و غیر قابل حمل بود، هم من بلد نبودم چجوری بولت ژورنال باحال درست کنم.

بولت ژورنال جدید?✋? تو این عکسه حدود سه چهار پیکسل از من معلومه??
بولت ژورنال جدید?✋? تو این عکسه حدود سه چهار پیکسل از من معلومه??


انقد کتاب نخوندم دستم به کتاب نمیره اصن (این اصطلاحش بود؟ احتمالا اشتباه گفتم!) باید مطالعه امو بیشتر کنم با کتاب تکه هایی از یک کل منسجم و مبانی طراحی گرافیک که واسه ورودی هنرستان گرفتمش (نه خیر این کتاب کتاب جامعه یعنی حاضرم شرط ببندم سطحش از سطح کل هنرستان هم بیشتره! ولی علاقس دیگه!) (اصن هنرستان ورودی داره مگه؟! نهایتا میگه طراحیت چجوریه چیکارا کردی!!!) شروع کنم!


دیگه؟ آها یادم اومد.

دوم شخص مفرد و آینده ویرگول گون (ممنون از میا بابت اضافه کردن من به داستان!) رو ادامه بدم و بنویسم! (شاید، شاااید بتونم صدا اضافه کنم یه جوری که کل داستانو بخونم. شایدددد)

روزمره نویسی هامو بیشتر میکنم!

توی تعطیلات هم کلا قراره بخورم و بخوابم! ینی اصن برنامه ریزی رو حال میکنین؟

یکم پستای تلخ بنویسم! (الکی مثلا شکست عشقی خوردم! یکی نیست بگه تو آخه تلخ بلدی بنویسی؟!)

مرگ بر اسکای روم! کلاس املا انشا نمیاد بالا ولی کلاس گند فیزیک کمتر از دوصدم ثانیه میاد بالا!

اینم از مرورنامه بنده!

دیر که نشده بود؟! شده بود؟


پ.ن: مثلا قرار بود کمتر بیام اینجا?

پ.نن: در طول نوشتن این پست یکی از دنبال کننده هام کم شد?

نوشتن عنوان برای عکس (اشتباهی)
نوشتن عنوان برای عکس (اشتباهی)





اونلینکِکَذایی...لینکیکهمرامتحولکردvirgool.io


مرورنامهحال خوبتو با من تقسیم کن
I like you're eyes they're like the lights I see at night when I wanna die...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید