ویرگول
ورودثبت نام
آویشَن
آویشَن
خواندن ۶ دقیقه·۴ سال پیش

Snake venom mixed with butter and honey! (!زهر مار مخلوط شده با کره و عسل)

سلام بر شما دوستان عزیز!

خوبین خوشین سلامتین؟!

خب اسم این پست خعلی عجیبه! (صدای درون: نه بابا! چش بسته غیب گفتی!)

یه زمانی بود هیشکی پست نمیذاشت! منم کمتر اومدم ویرگول! بعد یهویی دیدم کلیییییییییییییییییییییییییییییییی (یی*10^45) پست گذاشتین!

این پست یه جورایی کامبک محسوب میشه!

ولی توی این چند روز که نبودم کارای باحالی کردم!

چون از ویرگول دور بودم زهر مار، ولی چون کارای خوبی کردم کره و عسل! (البته از ترکیب کره و عسل همچین خوشم نمیاد)

ولی انگار شمام اینجا کارای باحالی کردینا!

خب من توی این پست سه تا پرسشنامه مَت و مسیح و نازنین رو پر میکنم!

1: پرسشنامه نازنین

1- عشق چه رنگیه؟ یه دختر عمه دارم خیلی کوچیکه، وقتی میخواد وسایلشو به ما نشون میده ازش میپرسم چه رنگیه مثلا این کیفه میگه صوووووووووورتیه! (س+ش+ث)?

حالا منم میگم صوووووووووورتیه!

2- دوست داری چطوری بمیری؟ فکر نکردم! وقتی همه کارامو بکنم و دیگه خواسته ای از دنیا نداشته باشم. زمانی که شادم!

3- اگه یه مداد و پاک کن داشتی چی رو به دنیا اضافه و چی رو کم میکردی؟ انسانیت رو اضافه و تبعیض های جنسیتی رو حذف میکردم.

4-اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟

مسیح! (همین مسیح ویرگولی خودمون?)

5- اگه دوباره متولد بشی دوست داری محل تولدت کجا باشه؟ (کدوم شهر، کشور، ...)

آمممم، نیویورک یا پاریس!

6- چرا نمیتونی چیزی رو اختراع کنی؟ :) اگه بتونی، چی اختراع میکنی؟

کلا تو فاز ساخت و ساز نیستم، شاید اگه بتونم یه ماشین که هر چی که روی ذهنته رو میاره روی کاغذ!

7- مرگ چه رنگیه؟ سیاه!

8- بهترین و بدترین چیز دنیا چیه؟ (هر چیزی!) بهترینش خوشحالیه! بدترینش هم...

آممم... سخته! شاید ترکیب زهر مار با کره و عسل?

9-بی مصرف ترین اختراع بشر؟ این وبسایته! توی این وبسایته میتونی هیچی بخری! گرون هم نیست تقریبا سه دلار برای هر هیچی?

(اصلاحیه: این وبسایته بی مصرف تره! برین توش میفهمین?)

10- به جواب چه سوالی تا حالا نرسیدی؟ سوال 10 پرسشنامه نازنین

11- پولدار بودن بهتره یا ثروتمند بودن؟ فرق میکنن؟ تروتمند بودن! بله!

12- ثروت واقعی چیه؟ هر چیزی که توی مغزته!

13- تقدیر چیه؟ اعتقاد ندارم بهش!

14- لذت بخش ترین رویای تو چیه؟ شادی محض!

15- اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟

آره!

16- در حال حاضر چه حسی داری؟ حس جواب دادن به یسری پرسشنامه?! چیه الان فک کردی حس پروانه ای در پیله رو دارم که تلاش کنان سعی میکنه خودش رو از بند زندگی و چیز های دنیوی آزاد کنه و رها بشه؟!

17-اگه مجبور باشی یه کرم رو بخوری، چجوری میپزیش؟ عععععععععققققققققق???

18- چه مهارتی و دوست داری یاد بگیری و الان تو ذهنته که بهش برسی؟ پیانو!

19- مهم ترین کاری که واسه بهبود اوضاع زندگیت انجام دادی چی بود؟ طرز فکرم رو عوض کردم!

20- در سه کلمه خودت رو توصیف کن؟ زیبا، پیشرو، مطمئن?

شوخی کردم: دیوونه، خودسر، درونگرا

21- شعارت در زندگی چیه؟ دیوووونگیییهههه محض، افسسسسردگیهههههه مزمن، حااااااال خرااااااااب، تکراااااااررررررر از اووووووولللللللل?!

22- وقتی میخوای روند زندگیت و تغییر بدی چکاری میکنی؟ تنها میشینم فک میکنم، یه چیزی میخورم که بهم انرژی میده!


2:پرسشنامه مسیح:

۱_چه چیزهای مادی ای هستن که ازشون متنفری؟ سیب! نمیدونم چرا ولی میخورم بالا میارم!

۲_چه چیز های مادی ای هستن که خیلی دوستشون داری؟ هدفونم، گوشیم!

۳_تا حالا تو موقعیتی بودی که بخوای یه کاری (هر کاری) رو انجام بدی ولی انجام ندادی؟ زیااااد! چه برنامه ریزی ها که صبح زود بلند شدن و بعدش دوباره خوابیدن گند زد توش?

۴_اگه میتونستی بخشی از باطنت رو تغییر بدی، چه چیزی رو تغییر میدادی؟ خودم رو بهتر میکردم، خیلی از بخش ها هست که باید ریکاوری بشه!

۵_بهترین خوابی که دیدی چی بوده؟ بگم؟! یه خواب سوپر ابر قهرمانی دیدم! یه گروه بیدیم داشتیم با آدم بَدا می جنگیدیم! یادمه آخرش هم مجروح شدم?

۶_حاضری برای کشته نشدن خودت، کسی رو بکشی؟ آره، البته بستگی داره کی باشه.

۷_اگه قرار بود یه روز به یه حیوون تبدیل بشی، به چه حیوونی تبدیل می‌شدی؟ یه گربه لوس تنبل تپل!

۹_شبکه های اجتماعی مورد علاقه‌ت به غیر از ویرگول، چیان؟ اینستاگرامو که حذف کردم، تلگرام هم که خیلی کمتر سر میزنم بهش، فعلا پینترست و دریبل و بیهنس (این دو تا مخصوص کار های گرافیکی و دیزاینر هاست)

۱۰_همین حالا اسمت رو به روشی متفاوت بنویس!

(ǝɯʎɥ⊥) uɐɥsıʌ∀ sɐ uʍouʞ oslɐ ɥǝzɯɐH ɐɥɐ⊥ ɯ,I

۱۱_ اگه میتونستی یه روز کنترل صفحه ویرگول یه ویرگولی رو داشته باشی اون کی بود؟

نامادانام!

۱۲_آب و هوایی که دوستش داری؟

اول بهار....

۱۳_شهری که دوست داری بهش سفر کنی، کجاست؟ نیویورک، سیلیکون ولی، پاریس!

۱۴_اگه قرار باشه ادامه عمرت رو تا وقتی که بمیری، با یه موجود زنده بگذرونی(بدون هیچ ارتباطی با آدم ها) اون موجود چیه؟ یه سگ!

۱۵_تصور کن یه روز تو یه جزیره دور افتاده، تنهایی و بدون هیچ وسیله ای گیر افتادی، اولین کاری که میکنی چیه؟ ساخت سرپناه! (شما این کار رو نمیکنین؟!)

۱۶_دوتا‌ چیزی که آرزو میکنی زودتر تموم بشن، چیا هستن؟ تبعیض، ظلم

۱۷_درسی که ازش متنفری، چیه؟ ریاضی

۱۸_اگه قرار باشه بدون اینکه غذایی رو بخوری، هر وقت که خواستی مزه‌ش رو حس کنی، اون مزه، مزه چی بود؟ ویفر شکلاتی! یا شکلات

۱۹_اگه قرار باشه یه آدم معروف رو کچل بکنی اون کیه؟ نمدونم!

۲۰_اگه قرار باشه از بالای یه برج خیلی بلند بپری پایین، قبلش چیکار میکردی و چطوری میپریدی؟ یکم کتاب میخوندم، یه دوربین میذاشتم جلوم و میگفتم که رضایت داشتم از همه زندگیم و تا اینجا برام کافی بوده! فیلم و قطع میکردم، یه وصیت نامه مینوشتم، چند تا فقس عمیق... یک، دو ، سه، دویدن به سمت لبه پشت بوم، پرش و تمام!

۲۱_دوست داشتی میتونستی جلوی کشف شدن چه چیزی رو بگیری؟ درس، امتحان، مشق، و ...

۲۲_بهترین و تاثیر گذارترین کتابی که خوندی، چه کتابیه؟

بهترین: ملت عشق تاثیرگذار ترین: رمان پستچی

۲۳_بهترین و تاثیر گذارترین فیلم که دیدی، چه فیلمیه؟

بهترین: انجمن شاعران مرده تاثیر گذار ترین: آملی

۲۴_کدوم فصل رو بیشتر از بقیه فصلا دوست داری؟ زمستون!

۲۵_نوشیدنی های سرد یا گرم؟ گرم?

۲۶_کدوم سبک موسیقی رو بیشتر از همه دوست داری؟ نیو ایج/ کلاسیک

۲۷_اولین کتابی که خوندی چی بود؟ من بلدم زنگ بزنم! چیه؟! میخواستین شاهنامه میخوندم؟! (لازم به ذکر است من قبل از کلاس اول خواندن و نوشتن بلد بودم!)

??
??


۲۸_تا حالا شده بی دلیل شیفته چیزی بشی؟اگه آره، چه چیزی؟ بله! پیانو، ویالون، گرافیک و...

۲۹_سفر با قطار رو بیشتر دوست داری یا با هواپیما؟ قطار!

۳۰_موسیقی بی کلام رو بیشتر دوست داری یا با کلام؟ بیکلام!

۳۱_این سوال برای اینه که خودت یه سوال به پرسشنامه اضافه کنی تا خواننده های پستت تو کامنتاشون به سوالت جواب بدن!

توی اپیزود بعدی رادیو آویشن درباره چی صحبت کنم؟!

3:پرسشنامه مت:

۱_بدترین غذایی که تو عمرت خوردی؟ من خوش غذام، فقط از چیزای شیرین بدم میاد مث فرنی.

۲_بدبو ترین گل؟ نامادانم!

۳_خوشگل ترین گل؟ اینم انتخابش سخته! بوی همه گلا رو دوس دارم!

۴_بدترین نقص خودت؟ کمالگرام یه کم! البته دارم روی خودم کار میکنم تا کمتر بشه!

۵_چیزی که باعث میشه خیلی عصبی بشی؟ خیلی چیزا! از دیدن لیست تکالیف مدرسه تا کرش کردن فتوشاپ روی سیستمم!

۶_بدترین خواننده ایرانی؟ تتلو و امثالهم! (این امثالهم کم نیستن)

۷_ خواننده ایرانی مورد علاقه؟ همایون شجریان

۸_ بهترین هدیه ای که امسال گرفتی؟ بخدا اگه یادم بیاد!

۹_خوشمزه ترین خوراکی؟ تُخمه?

۱۰:دوساتت تو ویرگول؟ خیلی هستن! یه پست در حال نوشتن دربارشون هستم!

۱۱_خوشگل ترین حیوون از نظر تو؟ گربه!

۱۲_بهترین عضو بدن از نظر تو؟ انگشت!

۱۳_بهترین تعریفی که وقتی از کسی میشنوی ذوق مرگ میشی؟ من کلیییی کار در دنیای اینترنت کردم که هیچکس هیچکس نمیدونه (رادیو آویشن یکیش?)! (و یه کاری کردم که نخواهند دونست!) اگه یکی از فامیل بیاد بگه آره اون کارت رو دیدم باحال بود خیلی خوشحال میشم!

۱۴_فیلم های مورد علاقت؟ آملی، یک ذهن زیبا، رستگاری در شاوشنگ، هفت،آملی،...

الان تصورتون از من:

فیلمای قدیمی دوس دارم خو??

۱۵_بازیگران ایرانی مورد علاقت؟ مهران مدیری، امین حیایی

۱۶_بزرگترین ترست؟ تنها شدن

۱۷_ یکی از ارزو های الانت؟ نمرم بره بالا دیگه از این و اون سرکوفت نشنوم!

۱۸_اگه مجبور باشی برای یک هفته فقط دو نوع غذا بخوری اون غذا هاچی بود؟ لازانیا پیتزا!

۱۹_خوشگلی؟ به نظرت هستم؟! چمدونم?

۲۰_مهربونی؟ تلاشمو میکنم باشم!

۲۱_ بزرگترین موفقیتات در امسال؟ به خودم اومدم!

۲۲_از چی راضی نیستی؟ وضعیت الانم!

۲۳_یک اتفاق خوب در روز پنج شنبه این هفته ات؟ رفتم خرید و چن تا لباس خوشگل خریدم?

۲۴_خوشگل ترین لباسی که امسال خریدی از نظر خودت؟ یه بلوز که همین پنجشنبه خریدم!

۲۵_دیگه چه خبر؟ سلامتی! شما خوبی؟! خوشی :/

.

.

همین دیگه! (به این زودی جواب دادم؟! باورم نمیشه!)

منتظر خبر های خیییییلیییی خوب و خییییلیییییی عالییییییی از طرف آویشن باشید!!!!!

انسان اولیهآویشنمتمسیحنازنین
I like you're eyes they're like the lights I see at night when I wanna die...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید