ویرگول
ورودثبت نام
عکس پرینت
عکس پرینت
خواندن ۶ دقیقه·۳ سال پیش

۱۲۰+ متن تبریک تولد ؛ پیام‌های خاص و دلگرم‌کننده

«تولدت مبارک» خشک و تکراری را فراموش کنید. این بار قرار است عزیزانمان را با یک متن تبریک تولد خاص و احساسی خوشحال کنیم.

خبر خوب اینکه عکس پرینت، یک مرجع بزرگ و کامل متن تبریک تولد منتشر کرده است. در این صفحه اختصاصی می‌توانید انواع تبریک تولد برای مادر، پدر، خواهر، برادر، دختر، پسر، عاشقانه، همکار، همسر، انگلیسی و... را به آسانی استفاده کنید. پس حتما سری به این صفحه‌ی هیجان‌انگیز بزنید.

مشاهده تمام متن های تبریک تولد

در ادامه فقط چند نمونه از پیام‌های تبریک را با هم می‌خوانیم. برای مشاهده تبریک‌های کامل و جذاب، به صفحه متن تبریک تولد برای عزیزانتان مراجعه کنید.




پیام جدید تبریک تولد

تعدادی از پیام‌های تبریک مخاطب بخصوصی ندارند. این دسته از پیام‌ها برای ارسال به تمام نزدیکان قابل استفاده هستند.

تولد تو اولین روز از یک سفر ۳۶۵ روزه است
برای سفر امسالت، دلی خوش، تنی سلامت،
و موفقیت روزافزون آرزو میکنم
تولدت مبارک عزیزم
تولدها میان و میرن
ولی پیدا کردن کسی مثل تو …
فقط یکبار اتفاق می‌افته
مرسی که زندگیم رو زیباتر کردی
تولدت مبارک بهترین
میان تمام هیاهوی زندگی
کسانی هستند که وجودشان
بزرگترین دلیل خوشبختی‌ست
دلیل خوشبختی من تولدت مبارک

متن تبریک تولد مادر

مادرهای دوست‌داشتنی معمولا از فرزندان انتظار کادوهای خاص ندارند. بی‌اغراق، قلب مادر در همین حد بزرگ است. برای مادران تاثیر یک پیام تبریک پراحساس، می‌تواند شیرین‌تر از کادوهای گران‌قیمت باشد. در روز تولد مادرتان، با این پیام‌های تبریک از او قدردانی کنید.

مامان قشنگم؛ من خیلی آدم خوش‌شانسی‌ام
که فرشته‌ای مثل تو رو توی زندگیم دارم.
بهترین تکیه‌گاه، بهترین دوست، بهترین حامی،
تولدت مبارک من باشه.
مامان جون، تو همون خورشیدی هستی
که میتابه و زندگیم رو روشن می‌کنه،
تو ستاره راهنمای منی در لحظه‌های سخت و تاریک.
بخاطر وجودت هزار بار خدا رو شکر میکنم
و تولدت رو تبریک می‌گم.

متن تبریک تولد پدر

گاهی ابراز عشق و احساس به پدرها سخت می‌شود. اما تولد آنها بهترین بهانه برای یادآوری حس‌مان است. اگر چیزی به تولد پدرتان نمانده، با یک متن تبریک‌ پراحساس خوشحالش کنید.

خطاب به بهترین پدر دنیا:
ممنونم که تمام عمرت رو برای ما تلاش کردی.
برای همیشه قهرمان من و بزرگترین الگوی من می‌مانی.
تولدت مبارک
میگن تنها آغوش مردونه‌ای که توش امنیت داری
آغوش صادقانه پدرته
از خدا می‌خوام این آغوش رو همیشه برام نگه داره
تولدت مبارک بابایی عزیزم

اس ام اس تبریک تولد دوست

دوست صمیمی به اندازه افراد خانواده در زندگی‌ ما نقش دارد. در روز تولد دوستتان می‌توانید با یک پیام پراحساس خوشحالش کنید. چند نمونه از پیام‌های تبریک تولد دوست را با هم می‌خوانیم.

خانواده رو ما انتخاب نمی‌کنیم.
اما دوست اون خانواده‌ایه که خودمون انتخابش می‌کنیم.
خواستم تو روز تولدت اینو بدونی که
بهترین انتخاب زندگی من هستی.
تولدت مبارک عزیزم
وقتی کنارتم میتونم خود واقعیم باشم
وقتی ناراحتم میتونم از هر دری باهات حرف بزنم
وقتی خوشحالم کنار تو بودن بیشتر خوش می‌گذره
تو رفیق یکی یدونه خودمی
تولدت مبارک عزیزم

متن تبریک تولد خواهر

داشتن خواهر نعمت بزرگی است. اگر این شانس را داشته‌اید، وقتش است در روز تولدش خوشحالش کنید. پیام‌های تبریک زیر کمکتان می‌کنند:

فرشته‌های روی زمین بال ندارن
واسه همین بهشون میگیم خواهر
و من چقدر خوشبختم که یه فرشته تو زندگیم دارم
خواهر عزیزم تولدت مبارک
خواهر عزیزم
از روزی که به دنیا اومدی
من یک همراه و دوست همیشگی پیدا کردم
تولدت رو تبریک میگم بهترینم

پیام تبریک تولد برادر

داشتن برادر یعنی داشتن یک همراه همیشگی در زندگی. اگر برادر دارید می‌توانید در روز تولدش با یک پیام تبریک خوشحالش کنید. کافی است یک متن تبریک تولد انتخاب کرده و برایش ارسال کنید.

داشتن برادر یکی از بهترین دارایی‌های دنیاست
و من چقدر خوشبختم که
بهترین داداش دنیا رو دارم
تولدت مبارک عزیزم
داداش یعنی تکیه گاه، یعنی همراه، یعنی رفیق
اصلا داداش که نداشتی باشی انگار هیچی ندارم
و من چقدر خوشبختم از اینکه تو رو دارم
تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس تبریک تولد رسمی

در بعضی از موقعیت‌ها نیاز به متن تبریک رسمی دارید. با این نوع از پیام‌ها می‌توانید برای شخص مقابل احترام قائل شود و به زیبایی تولدش را تبریک بگویید. برای تاثیر بیشتر، می‌توانید این پیام را روی کارت پستال چاپ کرده و برایش ارسال کنید.

سالروز تولد شما بهانه‌ای اس
برای تشکر از تمام زحماتتان
از خداوند منان روزگاری سبز
و تنی سلامت برایتان آرزومندم
تولدتان مبارک باد
رسیدن دوباره به روز خلقت،
و شیرینی روز آغازینِ بودن
را خدمت شما تبریک عرض نموده
و در سالروز تولدتان بهترین‌ها را برایتان آرزومندم

متن تبریک تولد انگلیسی

متن انگلیسی یک ایده متفاوت برای تبریک تولد است. شما می‌توانید از این نوع متن روی کارت پستال، به عنوان پست در شبکه‌های اجتماعی، اس ام اس و … استفاده کنید. چند متن تبریک تولد انگلیسی زیبا را با هم بخوانیم:

Today is the birthday of the person who is spreading joy and positivity all around. May your birthday and your life be as wonderful as you are!
Happy birthday to someone who I could not imagine life without. You are one of a kind! Thank you for everything, and enjoy your special day today. Lot of wishes

متن تبریک تولد دخترم

ابراز علاقه به فرزند کار ساده‌ای است. اما وقتی پای متن تبریک تولد درمیان باشد، کار کمی سخت می‌شود. اگر دختر دارید، از پیام‌های زیر برای تبریک تولدش ایده بگیرید:

هر چیزی تو دنیا اندازه‌ای داره
ولی اینو بدون عشق من به تو بی‌اندازه‌ست
تولد مبارک دخترم
دختر عزیزم نمیدانم چطور خدا را
بخاطر هدیه وجودت شکر کنم
امیدوارم این هدیه‌ای که خدا به ما بخشیده
همیشه خوشحال و موفق باشد
تولدت مبارک

متن تبریک تولد پسرم

عشق بین والدین و پسر یک حس فوق‌العاده است. واقعا تماشای قد کشیدن پسر کوچولوی خانه، قلب مادر و پدر را گرم می‌کند. اگر تولد پسرتان نزدیک است با این پیام‌های تبریک خوشحالش کنید.

پسر عزیزم از وقتی به دنیا آمدی
تمام زندگی من با نفس‌های تو معنا گرفت
و این معنا تا ابد همراه من است
تولدت مبارک عزیزدلم
داشتن پسری مثل تو
بزرگترین دلیل افتخار و خوشبختی است
پسر عزیزم تولدت را تبریک می‌گویم
و برایت عمری سرشار از شادی و موفقیت آرزومندم

متن تبریک تولد همسر

ابراز محبت به همسر، زبان عشق است. در روز تولد همسرتان می‌توانید با پیام‌های زیبا و رومانتیک، توجه‌تان را به اون نشان دهید. در این بخش دو نمونه را با هم بخوانیم:

برای من هیچ‌کس تو دنیا با تو قابل مقایسه نیست
نیمه جانم، از اینکه زندگی من شدی
به خودم می‌بالم
و عاشقانه تولدت رو تبریک می‌گم
تولدت رسیده
و این یعنی یک سال شیرین دیگه
رو در کنار هم گذروندیم
ممنونم از اینکه معنا و عشق زندگی من شدی
تولدت مبارک همسرم

متن تبریک تولد خودم

معمولا همه ما از روزهای خوب‌مان عکسی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنم. در کنار این عکس به یک متن زیبا هم احتیاج دارید. در ادامه نمونه پیام‌های تولدم مبارک را می‌بینید.

تولد آدم روز قشنگیه
وقتی دوباره ۳۶۵ روز به نقطه آغاز برمیگردی
وقتی دوستان و عزیزانی داری که به یادت هستن
وقتی خدا یه فرصت زیبای دیگه بهت هدیه داده
تولدم مبارک
دوباره روز تولدم رسید
و من از نفس کشیدن روی زمین خوشحالم
از داشتن دوستان و عزیزانی که به یادم بودن
از شنیدن صدای دریا و پرنده‌ها
از فرصت تجربه‌های جدید
امیدوارم دفتر امسال زندگی،
پر از اتفاقای خوب باشه برام

متن تبریک تولد عاشقانه

یک پیام متفاوت و پراحساس برای تبریک تولد عشقتان می‌تواند حسابی خوشحالش کند. فرقی ندارد طرف مقابلتان دختر است یا پسر. به هر حال شما نزدیکترین شخص به او هستید و می‌توانید در روز تولدش نقش مهمی داشته باشید.

مهم نیست چقدر از هم دور باشیم
مهم اینه که هر جا باشیم
قلب من، روح من، عشق من
فقط برای توئه
عزیزم تولدت مبارک.
(اسم شخص) نیلوفرِ عزیزم
سوگند به نامت
که تو آرام منی
زیبای بی‌همتا تولدت مبارک

سورپرایز تولد: ارسال کارت تبریک با عکس و متن دلخواه

تاثیر تبریک تولد با ارسال کارت پستال چند برابر می‌شود. این بار به جای پیام‌های مجازی، با یک ایده جذاب عزیزانتان را غافلگیر کنید.

با سرویس کارت پرینت می‌توانید انواع کارت پستال را به درب منزل شخص موردنظر ارسال کنید. همین حالا، با کمترین هزینه، یک یادگاری باارزش سفارش دهید.


متن تبریک تولدپیام تولدت مبارککارت تبریک تولدعکس پرینتاس ام اس تبریک تولد
عکس پرینت، سرویس آنلاین چاپ عکس و محصولات وابسته. www.axprint.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید