ویرگول
ورودثبت نام
Ayoub Kamarei
Ayoub Kamarei
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آموزش ساخت بازی با یونیتی (Unity)


سلام به همگی امیدوارم حالتون عالی باشه.

همونطور که میدونید موتور بازی سازی یونیتی هم در ایران و هم در جهان طرفداران خیلی زیادی داره. این هم به دلیل وجود امکانات عالی برای ساخت بازی موبایله.

جدید ترین آمار نشون میده که بیش از 50 درصد از کل درامد صنعیت Game در جهان، متعلق به بازی سازی هست و همین سبب شده که کسانی که وارد حوزه بازی سازی میشن بیشتر به دنبال ساخت بازی موبایل باشن.


از کجا شروع کنم؟

برای شروع منابع زیادی وجود داره که میتونید ازشون بهره ببرید. هم یوتیوب و هم سایت های ایرانی که آموزش ساخت بازی اندروید رو منتشر کردن. نکته ای که خیلی مهمه اینه که استاد یا مدرسی که شما برای یادگیری انتخاب میکنید، حتما از ابتدای مسیر کنارتون باشه و همچنین پشتیبانتون. مدرسی که اشکالات شما رو در کم ترین زمان ممکن حل کنه.

پیشنهاد میکنم از سایت مکتب خونه، دوره آموزش ساخت بازی موبایل با یونیتی رو حتما ببینید.

مدرس این دوره خود من هستم و از ابتدا تا زمانی که فارغ التحصیل دوره میشید در کنارتونم و اشکالاتتون رو برطرف میکنم.


آیا بازی سازی بدون کدنویسی هم ممکنه؟


بله ممکنه، اما از یه موتور بازی سازی دیگه باید استفاده کنید که من بیلد باکس رو پیشنهاد میکنم.

دوره آموزش ساخت بازی موتور سواری برای موبایل با بیلدباکس رو هم توی مکتب خونه منتشر کردم که میتونید مشاهده کنید.


براتون آرزوی موفقیت میکنم.

آموزش ساختآموزش بازی سازیچگونه بازی موبایل بسازیم؟آموزش بازی سازی بدون برنامه نویسیآموزش بازی سازی بدون کد نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید