ویرگول
ورودثبت نام
azam.mm2017
azam.mm2017
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

تجربیات یک آدم فضایی پس از پایان دوره اول در پروکسیما

صدای من را از سیاره پروکسیما می شنوید با این تفاوت که نمی دانم از این پس هم ساکن این دوره هستم یا نه؟

قبل از اینکه وارد پروکسیما شوم به دلیل علاقه به خلاقیت و نوآوری به سمت تولید محتوا رفتم تا بتوانم آن چه را خودم دوست دارم به محتوا تبدیل کنم تا این که با مجموعه رعد آشنا شدم و در آنجا به کلاس تولید محتوا رفتم بعد از گذشت یک ترم من پست کار آموزش نشستنکی را که توسط خواهرم برایم فرستاد شد دیدم از آنجایی که علاقه فراوان به تولید محتوا داشتم با عجله در دوره ثبت نام کردم و هر روز که از دوره میگذشت من به شدت علاقه مند تر می شدم


یک ساعت از پایان 6 روز اول تمرین می گذرد تا بنشینم تا ساکنان جدید را امتحان کنم و با دو نفر از آنها خداحافظی کنم و در این بین از تجربیات در این کره خاکی خواهم گفت.

مهمترین چیزی که سیاره پروکسیما در این آموزش به من آموخت امید ،تلاش ،ایمان و اعتقاد بود که مهمترین و عمیق ترین نیروی محرکه انسان است.

پس بیایید شروع کنیم، اعظمی که امروز برای شما نوشت با اعظم شش روز پیش فرق دارد، من از احساسات چند روز اول به شما گفته ام بعد از چند مرحله آزمون و مصاحبه که امید چندانی نداشتم وبا خود گفتم شانس خود را امتحان می کنم بالاخره بعد از اعلام نتایج دیدم شانس در خانه ام را زده و موفق به کسب بلیط ورود به پروکسیما شدم. باید تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافم می کردم تا به موفقیت برسم.

چند روز اول چگونه گذشت

20 آبان ماه وارد مسیر تازه ای شدم تا در کنار بقیه افرادی که در دوره حضور دارند دوره کار آموزش تولید محتوا را آغاز کنم.

روزهای زوج را با پیام سلام صبح بخیر و منتظر شروع کلاس آموزش تولید محتوا هستیم .

اولین روز من در آموزش تولید محتوا از مرز خواب و بیداری گذشت، در اولین جلسه مقاله ای به ما داده شد به عنوان چگونه نویسنده شویم و بعد از ما خواسته شد درباره خودمان بنویسیم من مقاله ای با عنوان از سیاره پروکسیما تا حرم امام رضا نوشتم.

از روز دوم فاصله خواب و بیداری بیشتر شده است و چالش مدیریت زمان و انجام وظایف مورد نیاز بیش از هر چیز دیگری مهم است.

مهمترین نکته زمان بندی و تعهد به دوره است و صادقانه بگوییم توجه و زمان بندی از عوامل موفقیت دوره است.

روز دوم مربی همه مشکلات ما را حل کرد و فهمیدم که تولید محتوا به این راحتی نیست و باید راه طولانی را طی کرد، دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است .

آموخته های من پس از پایان دوره اول پروکسیما

چیزهای زیادی یاد گرفتم، از جمله عناوین جذاب. مهمترین چیز برای یافتن مخاطب،استفاده صحیح از علائم نگارشی متوجه شدم که برای نوشتن یک مقاله به چند کلمه نیاز است.

از تصاویر به درستی استفاده کنید و محتوایی متناسب با نیاز مخاطب ایجاد کنید. کیفیت محتوا مهمتر از کمیت آن است.

یکی دیگر از موارد توضیحات هدینگ ها بود که هر کدام برای چی استفاده می شود این که بعد از هدینگ یک حتما باید توضیحاتی ارائه دهیم و بعد تصاویر گذاشته شود هیچ موقع در انتهای مقاله از تصاویر استفاده نشود و ما بین تصاویر متن تصاویر استفاده کنیم.

هرگز از نتیجه گیری در پایان مقاله استفاده نکنید و تیتر جالب و متناسب با موضوع بنویسید

یاد گرفتیم کنار خود دفترچه یادداشت داشته باشیم و کلماتی را که برایمان جذاب است بنویسیم

آموختم چرا باید تولید محتوا کنیم همچنین نوشتن محتوا درباره محتوای تبلیغاتی و محتوای گردشگری.

مهارت نوشتن مقاله مهارت تحقیق کلمات کلیدی، مهارت قصه گویی ، به روز نگه داشتن محتوا

در تولید محتوا از ویدیو قرار دهیم چرا که در بهبود کیفیت محتوا موثر است ، به کاربر اجازه نفس کشیدن بدیم ،از توضیحات اضافی بپرهیزیم واصل مطلب را در مقاله بیان کنیم تا کاربر مطالعه راحت تری داشته باشد ، بهینه کرد ن محتوا از راه های مختلف مانند بولت کردن استفاده از اعداد

از گروه تولید محتوا آموختم استفاده درست از کلمات یک گام به جلو برای محتوای استاندارد است.

در این شش روز هر روزش تجربه جدیدی بود مسیری که به کمک مقاله ها ،ویدیو های آموزشی توانستم درک بهتری از تولید محتوا بدست آورم. ومن در این مسیر نهایت تلاشم را کردم که با توجه به شرایطم بهترین عملکرد را از خود نشان دهم.

اما امروز ششمین روزی که می نویسم، نمی دانم در راه دیگران هستم یا نه، امیدوارم و علاقه مندم در راه دیگران بمانم، اما اگر حذفم کنند، مال من است.

در این دوره نکات زیادی را یاد گرفتم و تعدادی از آنها را با شما در میان گذاشتم، نکات دیگری نیز در این مسیر وجود دارد که قطعا نمی دانم، اگر تجربه ای در تولید محتوا دارید با ما در میان بگذارید.




شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید