ویرگول
ورودثبت نام
اعظم توکلی
اعظم توکلی
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

خودت را روی کاغذ بنویس

من چه کسی هستم ؟
سوالی که ما انسان ها باید از خود بپرسیم و جوابی هم برای آن داشته باشیم و اگر نداریم سعی کنیم به دنبال جوابی برای آن باشیم، این باعث می شود که بدانیم در کجای زندگی قرار داریم و به چه چیز قصد داریم برسیم .
همه ی ما ویژگیهایی داریم که باید در جهت رشد و پیشرفت از آن استفاده کنیم‌.
از همین‌جا شروع کنیم و هر چه در مورد خود میدانیم بنویسیم و به خود نمره دهیم به این شکل میفهمیم کجا برای خود کم گذاشته ایم وبه تلاش بیشتری نیاز داریم و کجا عالی قدم برداشته ایم و پیش رفت خوبی داشته ایم، کجا باید تغییر ایجاد کنیم وچه عادتی از ما خوب بوده و کدام یک‌ بد که باید در زندگی حذف شود.
من انسانی هستم دلسوز و مهربان، در زمینه ی کاری بیشتر از انچه که مسئولیت من است انجام وظیفه می کنم ، انسانی نکته سنج که حافظه ی خوبی دارد و بعید است چیزی را فراموش کند .
گاهی اوقات این مهربانی به حدی است که بعد از گذشت زمان می بینم که خودم را فدای دیگران کرده ام.
احساسات برای من بسیار مورد اهمیت است ،اگر در انجام کاری حس خوبی داشته باشم انجامش آسان تر است و برعکس ، کسی که دیدن رنج و سختی دیگران برایش غیر قابل تحمل است ، دوستت دارم کلمه ای است که اگر بگویم یعنی پای تمام حسم در میان بوده است و این برای من یعنی همه چیز .
من عاشق هوای ابری و بارانی ام ، هوایی که بوی نم باران بدهد ، بود کردن دیوار کاهگِلی که از بچگی حال و هوای خوبی داشت ، صدای غرش ابرها به گوشم برسد ، راه رفتن روی برگ های پاییزی و خِش خِش کردن صدای آن برایم‌ لذت بخش است.
سفر و طبیعت چیزی است که دوست دارم همیشه آن را تجربه کنم ، دیدن مکان های جدید و آدم های جدید، پا گذاشتن به نا شناخته ها که کمتر کسی آن را لمس کرده است.
من آدمی هستم که خرید برایم یکی از بهترین تفریحات است و اگر یک نفر باشد با او به خرید بروم که هیچ اگر هم نباشد منتظر کسی نمی مانم و تمام کارها و انتخاب هایم را خودم انجام می دهم و سعی کردم که اگر کسی را هم به عنوان همراه ندارم به تنهایی از زندگی لذت ببرم و به نظرم این استقلال است، چون سعی میکنم روی پای خودم بایستم .
من کسی هستم که با نوشتن کیف می کند ، نوشتن را راهی میدانم برای آرامش یافتن و بزرگترین دستاوردِ زندگیم این بود که سبک و سیاقِ خودم را در نویسندگی بعد از یک دوره با مضمون خلق عادت نویسندگی که ۲۱ روز به طول انجامید پیدا کردم و قطعا بهترین روزهای زندگی برای من همین روزهای است که هدفی را دنبال کردم و با کمک استادی خوب به نتیجه رسیدم و ارزویم این است روزی کتابی چاپ کنم که همه از خواندن آن به وجد بیایند .
دلم می خواهد راهنمای دیگران شوم برای پیدا کردن هدف ها یشان ، کمکی باشم که از سردرگمی ها ی زندگی نجات پیداکنند و بتوانند مسیر و راه را پیدا کنند و عمرشان تلف نشود و این رسالت من است در این دنیا که با نوشتن چنین کاری را بتوانم انجام دهم.

خودت را مکتوب کن و روی کاغذ بیاور تا برای خودت قابل لمس شوی و بهتر خودت را بپذیری.

ویرگولتولید محتوانوشتن از خود
زنده بودن یعنی یک قلم و دفتر داشتن و جسارتی برای نوشتن ، سلام من اعظم توکلی هستم ، کسیکه نوشتن را راهی می داند برای آرام کردن قلب و ذهن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید